H&M CONSCIOUS EXCLUSIVE 2016: kolekcja we współpracy z Musée des Arts Décoratifs

Nowa kolekcja H&M Conscious Exclusive, inspirowana zasobami archiwów Musee des Arts Decoratifs, pojawi się 7 kwietnia w związku z otwarciem wystawy Fashion forward - Three centuries of fashion. Twarzą kampanii będzie paryska dyrektor artystyczna, koneserka stylu i propagatorka zrównoważonego rozwoju Julia Restoin Roitfeld.

Podczas opracowywania kolekcji Conscious Exclusive zespół projektantów H&M ściśle współpracował z muzeum czerpiąc inspirację z jego bogatych zbiorów obrazujących modę na przestrzeni stuleci, a także z prac takich artystów jak Gustave Moreau.

Efektem jest linia wytwornych, nowoczesnych ubrań urzekających wdziękiem i estetyką historycznego dziedzictwa.

- W tej kolekcji wynosimy ideę zrównoważonego rozwoju na nowy poziom. Zastosowaliśmy nowe materiały, takie jak koraliki i cyrkonie ze szkła pochodzącego z recyklingu czy Denimite - materiał wykonany ze znoszonego, poddanego recyklingowi denimu, i stworzyliśmy współczesne modele przesiąknięte wyrafinowanym czarem - mówi Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor H&M.

H&M będzie wyłącznym sponsorem nadchodzącej wystawy, na której znajdą się wybrane modele z archiwów H&M, a wśród nich jedna sylwetka pochodząca z pierwszej współpracy designerskiej H&M z Karlem Lagerfeldem w 2004 roku i jedna sylwetka z nowej kolekcji Conscious Exclusive.

- Promowanie tego niezwykłego projektu to dla mnie wielki zaszczyt. Uważam, że pomysł stworzenia kolekcji inspirowanej historią sztuki i mody jest rewelacyjny. Zwłaszcza, że kolekcja wykonana jest z innowacyjnych i zrównoważonych materiałów, które są przyszłością mody - mówi Julia Restoin Roitfeld. Znana ze swojego wyrazistego personalnego stylu Julia jest uosobieniem swobody, ekologii i nowoczesności w modzie

Cała kolekcja obejmująca ubrania i akcesoria dla kobiet będzie dostępna od 7 kwietnia w prawie 180 sklepach na świecie oraz online.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.