Cropp w świecie remiksu - nowa kampania pod nazwą #WeAreCropp

Najnowsza kampania marki Cropp to mocne uderzenie, które ma wyrwać odbiorców z zimowego marazmu. W nowym spocie przenika się świat realistyczny z wyimaginowaną rzeczywistością. Widzimy tutaj wyrazistych bohaterów, którzy wyrażają swoją osobowość poprzez pasję. Kampania #WeAreCropp skierowana jest do osób, które w tak szybko zmieniającym się świecie chcą za nim nadążyć, a przy tym zachować swoją autentyczność.
 

Kolekcja łączy sobie w modę streetwearowa, prostotę i industrializm. #WeAreCropp to nie tylko prezentacja nowej kolekcji, ale również pokazanie zmian wizerunkowych brandu. Linia ubrań skierowana jest przede wszystkim do młodych osób, które w świecie lansującym upodabnianie się do innych chcą odnaleźć swój indywidualny styl. Przekaz kampanii jest prosty - w obecnym świecie każdy może być zarówno twórcą jak i odbiorcą. Klasyka miesza się z nowościami, dlatego każdy może interpretować modę po swojemu. 

"To nie stylizacje definiują ludzi - to oni nadają charakter noszonym ubraniom" 

Każdy z bohaterów kampanii jest zupełnie inny, jednak łączy ich energia, siła i pasja. Ubrania, które noszą, wpisują się w klimat surowego designu. Kampania #WeAreCropp pokazuje, że o twojej wartości nie decyduje uznanie otoczenia, ale twoja pasja i swoboda. 

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.