Kampania Nenukko Kampania Nenukko/ Materiały prasowe Kampania Nenukko/ Materiały prasowe
Marka Nenukko wyróżnia się na polskim rynku modowym. Swoimi projektami i kampaniami nieustannie stara się przekazać postulat uniwersalności. Ich ubrania są skierowane do wszystkich, niezależnie od płci, wieku czy figury. Projekty są nowatorskie w swojej prostocie. Minimalistyczne formy zabarwione są oryginalnymi i odważnymi wariacjami na temat konstrukcji projektowanej odzieży. Oversize'ove tuniki, asymetryczne kurtki, geometryczne sukienki, wszystko wegańskie i produkowane lokalnie - to właśnie asortyment Nenukko. Ich kampanie są spójne z wizją prezentowaną w projektach.
Kampania Nenukko Kampania Nenukko/ materiały prasowe Kampania Nenukko/ materiały prasowe
W kampanii na sezon jesień/zima 2017/18 biorą udział 4 dziewczyny, które zaistniały w mediach społecznościowych jako "Dziewuchy ". Agata, Barbara, Joanna i Katarzyna to założycielki grupy "Dziewuchy Dziewuchom ", która łączy kobiety dzielące się swoimi poglądami i opiniami na temat sytuacji kobiet. Zachęcają do obiektywnego spojrzenia na ich prawa i aktywnego działania w tym zakresie.
Kampania Nenukko Kampania Nenukko/ Materiały prasowe Kampania Nenukko/ Materiały prasowe
W tej kampanii ubrania same w sobie schodzą na boczny tor. Są natomiast podkreśleniem osobowości, poglądów i charakteru noszących je osób. Ich monochromatyczna tonacja ma wyrażać indywidualizm postaci i akcentować to, że ważniejsze od prezentowanej odzieży są pozujące w niej kobiety. Kampania ma na celu nagłośnienie działań "Dziewuch " i rozpowszechnienie wiedzy o nich.
Jak podoba wam się ta idea?