Założycielki fejsbukowej grupy "Dziewuchy Dziewuchom" w nowej kampanii Nenukko

Joanna Szczurek
Polska marka Nenukko tworząc swoje projekty kieruje się tezą "piękno tkwi w prostocie". Idąc pod prąd przemijającym, sezonowym trendom, brand buduje obraz mody ponadczasowej, nie mającej ograniczeń. Podkreślając DNA marki, do kampanii na sezon jesień/zima 2017/18 Nenukko zaprosiło grupę aktywistek z fejsbukowej grupy Dziewuchy Dziewuchom. Tym samym zachęca do zaangażowania, dyskusji i wymiany poglądów na temat praw kobiet.

Kampania NenukkoKampania Nenukko Kampania Nenukko/ Materiały prasowe Kampania Nenukko/ Materiały prasowe

Marka Nenukko wyróżnia się na polskim rynku modowym. Swoimi projektami i kampaniami nieustannie stara się przekazać postulat uniwersalności. Ich ubrania są skierowane do wszystkich, niezależnie od płci, wieku czy figury. Projekty są nowatorskie w swojej prostocie. Minimalistyczne formy zabarwione są oryginalnymi i odważnymi wariacjami na temat konstrukcji projektowanej odzieży. Oversize'ove tuniki, asymetryczne kurtki, geometryczne sukienki, wszystko wegańskie i produkowane lokalnie - to właśnie asortyment Nenukko. Ich kampanie są spójne z wizją prezentowaną w projektach.

Kampania NenukkoKampania Nenukko Kampania Nenukko/ materiały prasowe Kampania Nenukko/ materiały prasowe

W kampanii na sezon jesień/zima 2017/18 biorą udział 4 dziewczyny, które zaistniały w mediach społecznościowych jako "Dziewuchy ". Agata, Barbara, Joanna i Katarzyna to założycielki grupy "Dziewuchy Dziewuchom ", która łączy kobiety dzielące się swoimi poglądami i opiniami na temat sytuacji kobiet. Zachęcają do obiektywnego spojrzenia na ich prawa i aktywnego działania w tym zakresie.

Kampania NenukkoKampania Nenukko Kampania Nenukko/ Materiały prasowe Kampania Nenukko/ Materiały prasowe

W tej kampanii ubrania same w sobie schodzą na boczny tor. Są natomiast podkreśleniem osobowości, poglądów i charakteru noszących je osób. Ich monochromatyczna tonacja ma wyrażać indywidualizm postaci i akcentować to, że ważniejsze od prezentowanej odzieży są pozujące w niej kobiety. Kampania ma na celu nagłośnienie działań "Dziewuch " i rozpowszechnienie wiedzy o nich.

Jak podoba wam się ta idea?

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.