Znana na rynku mody męskiej marka BYTOM zaprezentowała swoją najnowszą kolekcję na sezon wiosna-lato 2025. Poza wysokim kunsztem rzemiosła, kolekcja jest doskonałym zwieńczeniem 80-letniej działalności marki. W wiosennej kampanii wystąpił ambasador BYTOM, Marcin Dorociński, prezentując garnitury z nowej linii. Ponadczasowe propozycje w odcieniach beżu, granatu czy szarości, w pełni odpowiadają na potrzeby współczesnych mężczyzn.
"Męskość, braterstwo, pokoleniowość oraz potrzeba wspólnej celebracji to cechy, które są istotne dla marki BYTOM. Wartości te podziela także Marcin Dorociński, dlatego przyjął nasze zaproszenie do roli ambasadora BYTOM. Marcin Dorociński i BYTOM to połączenie dwóch autentyczności, widocznych w niezaprzeczalnej elegancji i wierności sobie. W najnowszym spocie sam przekonuje, że życie nauczyło go pokory, spokoju oraz tego, że warto czekać na to, co najcenniejsze w życiu: bycie razem i wspólne chwile" - mówi Piotr Kuczak, dyrektor marketingu VRG S.A.
Kolekcja nosi hasło „Celebrujemy ważne dla Was chwile wspólnie", nawiązując tym samym do wartości męskości, braterstwa i dobrego stylu przekazywanego z pokolenia na pokolenie, które od lat są tożsame z marką. Elegancka linia stanowi pewnego rodzaju powrót do tradycji, widoczny w wizytowych dwurzędowych marynarkach, a także akcentach angielskiego krawiectwa i lekkości włoskiej mody. Na uwagę zasługują materiały wykonane z wełny, kaszmiru czy skóry naturalnej oraz elementy stylu codziennego - doskonale skrojone koszule, swetry z wysokiej jakości tkanin i kurtki - lekkie i eleganckie, które doskonale sprawdzą się wiosną.