Znana z unikatowych projektów, które mają przetrwać próbę czasu, marka Cult Gaia tworzy prawdziwe modowe dzieła sztuki, które podziwiałyśmy nie raz. Założona w 2012 roku przez Jasmin Larian Hekmat marka, wnosi do ikonicznych modeli Gap swoje subtelne podejście do designu, inspirowane naturą i kobiecością. Doskonały przykład, że to co odmienne, może się uzupełniać.
Kolekcja z Cult Gaia to nowoczesne spojrzenie na ikony Gap. Stworzona została we współpracy z partnerem, który podziela nasze podejście do detali. Każdy element został stworzony z wyjątkową precyzją. Mamy nadzieję, że te doskonałe projekty i świeże kroje zostaną z naszymi klientami na zawsze.
– powiedział Mark Breitbard, President & CEO Gap.
Od eleganckiej odzieży wierzchniej po sukienki mini, kolekcja wprowadza nowoczesne elementy, takie jak łańcuszki i złote elementy do klasycznych projektów, wykonanych z luksusowych tkanin. Wyróżniające się elementy kolekcji to denimowy gorset (koniecznie chcemy mieć go w naszej szafie!), dopasowane skórzane spodnie, klasyczna koszula bez pleców oraz płaszcz z wegańskiego futra.
Gap wprowadza również swój charakterystyczny łukowy logotyp, który został przekształcony w napis „GAIA". Pojawia się on na czapce z daszkiem oraz krótkiej bluzie. Ich wybór to nonszalancki i swobodny sposób na ukazanie swojego zainteresowania światem mody.
Kampania promująca kolekcję, wyreżyserowana przez siostry Louise i Marię Thornfeldt, ukazuje modelkę i aktorkę Tinę Kunakey, w towarzystwie Kristiny Byerley, Kelly Lim, Irene Law i Christen Rhule. Jest ona hołdem dla piękna współczesnej bogini, na cześć której nazwano markę Cult Gaia.
Nowa interpretacja klasyków Gap z perspektywy Cult Gaia była niesamowitą podróżą. Współpraca połączyła dwie unikalne, kreatywne siły, dodając nonszalancji oraz artystycznego akcentu ikonom amerykańskiego brandu.
– mówi Jasmin Larian Hekmat, założycielka i projektantka Cult Gaia.