Inauguracja nowej ścieżki komunikacyjnej łączy się ze świeżo sformułowaną filozofią, w której TATUUM podkreśla, że jest brandem, który mówi nie tylko o modzie. To podejście do życia, bazujące na holistycznej trosce o jakość i szacunek – do relacji, doświadczeń i rzeczy. Zawsze w duchu bycia TUUGETHER, jak najdłużej. Filozofia TUUGETHERNESS to 3 podstawowe wartości, jakie przyświecają marce:
The Fashion Of Being Tuugether Fot. TATUUM
Osobowościami najnowszej kampanii „The Fashion Of Being Tuugether" zostały wspaniałe kobiety, wielkie charaktery i ikony stylu. Dziennikarka, youtuberka, podcasterka, a do tego niewyczerpane źródło ciepła - Magda Mołek oraz modelka i businesswoman o niezwykłej charyzmie – Bogna Sworowska. Bohaterki wzięły udział we wspólnej sesji zdjęciowej, która promuje nową kampanię marki.
The Fashion Of Being Tuugether Fot. TATUUM
Modowy akcent w kampanii „The Fashion Of Being Tuugether" to limitowana, mini kapsuła, w której znajdziemy propozycje idealne na początek jesieni. Jest ona namacalnym uosobieniem kluczowych cech i wartości marki, takich jak: bliskość, autentyczność i ciepło. Przeważają klasyczne formy i otulające materiały, które pozwalają zatopić się w ich miękkości i poczuć niezwykle przyjemnie i komfortowo. Kolorem przewodnim i symbolem kolekcji oraz całej kampanii jest różowy. Nieprzypadkowo! Róż bardziej niż barwą, jest emocją. To symbol bliskości, ciepłych relacji i przyjaźni. Dlatego w najnowszej linii znajdziemy wiele propozycji w tym kolorze.
The Fashion Of Being Tuugether Fot. TATUUM
Kolekcja już dostępna w oficjalnym sklepie internetowym TATUUM.com oraz w salonach stacjonarnych.