Nowość od marki Giorgio Armani! Jak pachnie Si EAU DE PARFUM INTENSE?

Marka Armani Beauty przychodzi z nowym zapachem na jesień! Linia kultowych zapachów Si Intense skradła serca wielu osób. Czego możemy się spodziewać po najnowszym produkcie?

Zapach, który niesie ze sobą moc

Nowa woda perfumowana SÌ EAU DE PARFUM INTENSE nadaje klasycznej ścieżce zapachowej Sì cieplejszy charakter. Czarna porzeczka łączy się z aromatyczną, kwiatową świeżością róży damasceńskiej oraz przydymionej, ziołowej, czarnej herbaty, wzmacniającej waniliowe nuty bazy. Sercem zapachu jest absolut róży damasceńskiej, ujawniający najbogatsze i najbardziej pociągające aspekty królowej kwiatów, które gwarantują gęsty, delikatny efekt. SÌ EAU DE PARFUM INTENSE zawiera dwa różne oblicza wanilii bourbon. Jednym z nich jest napar waniliowy - miękki i delikatny zapach z pudrowymi, otulającymi tonami. Drugi to ekstrakt waniliowy, oddający intensywny zapach dojrzałej laski wanilii, której ciepłe, balsamiczne odcienie są wzmocnione nutą czarnej oliwki. Te dwa aspekty łączą się z olejkiem eterycznym z paczuli, tworząc drzewny zapach o wyjątkowej świeżości.

Nowy flakon i nowa kampania

Przywodząca na myśl cenny klejnot nowa butelka Sì, zaprojektowana i wykonana we Francji i we Włoszech, składa się w 15% ze szkła pochodzącego z recyklingu, prezentując wyjątkowy kunszt szklarski. Dzięki efektownemu projektowi flakon symbolizuje zobowiązanie do mówienia Sì odważniej niż kiedykolwiek.

S? EAU DE PARFUM INTENSE
S? EAU DE PARFUM INTENSE materiał prasowy Armani Beauty

Nowy zapach i design flakonu ożywia kampania SÌ EAU DE PARFUM INTENSE. Cate Blanchett, nagrodzona Oscarem aktorka i globalna ambasadorka Armani Beauty sprawiła, że film ogląda się z zapartym tchem. Występuje w nim cała rzesza wspaniałych kobiet, które nie boją się powiedzieć "Sì". Wśród nich znajdziemy wschodzącą gwiazdę aktorstwa Sadie Sink; włoską aktorkę Matilde Gioli oraz hiszpańską modelkę Eugenię Silvę. Wszystkie ucieleśniają możliwości, jakie niesie "tak".

Ścieżka dźwiękowa filmu to wiralowy remake słynnej piosenki Beggin’ w wykonaniu włoskiego zespołu rockowego Måneskin. Nadaje kampanii moc i energię, zwiększając siłę jej oddziaływania.

Kampania Giorgio Armani
Kampania Giorgio Armani materiały prasowe Armani Beauty
Więcej o: