Kapsułowa kolekcja TOMMY x MIFFY - tak znana marka celebruje Rok Królika. Jest pozytywnie i jest "preppy"!

Nowa kolekcja marki Tommy Hilfiger to nie tylko gratka dla miłośników kapsułowej garderoby, ale także dla fanów króliczka Miffy! To właśnie on jest głównym bohaterem ubrań i akcesoriów w minimalistycznym amerykańskim stylu. To sposób na celebrację Lunarnego Roku Królika!

Tommy Hilfiger celebruje Lunarny Nowy Rok w stylu preppy

Kapsułowa kolekcja TOMMY x MIFFY to ukłon w stronę kreskówkowej postaci, a także forma celebrowania Lunarnego Nowego Roku 2023 - Roku Królika. Miffy jest bohaterem ubrań i akcesoriów dla mężczyzn, kobiet oraz dzieci. Jego postać została umieszczona w minimalistycznym wydaniu, które przypadnie do gustu dorosłym i najmłodszym. Dlaczego wybór padł właśnie na tego króliczka? Na to pytanie odpowiedział Tommy Hilfger

Nasza współpraca jest ucztą dla kreatywności i oddaje niepokornego, wesołego ducha marki. Króliczek Miffy odzwierciedla wiele naszych wartości: pragnienie poszukiwania przygód, otwartość na nowe doświadczenia i nieustannie pozytywne nastawienie. Kolekcja TOMMY X MIFFY to idealne połączenie zabawy i stylu preppy

Tommy x MiffyTommy x Miffy Fot. Tommy Hilfiger

Kolekcja TOMMY x MIFFY

Kapsułowa kolekcja składa się z 50 elementów męskiej, damskiej i dziecięcej odzieży sportowej oraz akcesoriów. Klasyki stylu preppy zostały odtworzone z charakterystycznym motywem króliczka Miffy. Ponadczasowe ubrania, takie jak kurtka w stylu college, spodnie chino, koszulka rugby, uniwersyteckie swetry i czapki bejsbolówki, utrzymano w firmowych kolorach: bieli, czerwieni i niebieskim.
W chińskim zodiaku królik reprezentuje optymizm, dowcip i szczęście - kolekcja TOMMY X MIFFY przyjmuje to nastawienie i zachęca do radosnego wyrażania siebie w Lunarnym Nowym Roku.

Tommy x MiffyTommy x Miffy Fot. Tommy Hilfiger

Miffy to postać stworzona w 1955 roku przez niderlandzkiego pisarza i ilustratora Dicka Bruna. Książki o legendarnym króliczku sprzedały się w ponad 85 milionach egzemplarzy na całym świecie. Dziś Miffy jest prawdziwą ikoną popkultury, wciąż uwielbianą przez dzieci i dorosłych.

Kolekcja będzie dostępna na tommy.com, w sklepach TOMMY HILFIGER na całym świecie i u wybranych partnerów hurtowych, takich jak Zalora, Selfridges, Galeries Lafayette i KaDeWe. Przyjaciele i fani marki mogą dołączyć do społeczności i dyskusji w mediach społecznościowych poprzez profile @TommyHilfiger i hashtag #TommyHilfiger. Zobacz też konta @Miffy_Official na Instagramie i @MiffyUK na Facebooku.

Tommy x MiffyTommy x Miffy Fot. Tommy Hilfiger

Tommy x MiffyTommy x Miffy Fot. Tommy Hilfiger

Tommy x MiffyTommy x Miffy Fot. Tommy Hilfiger

Tommy x MiffyTommy x Miffy Fot. Tommy Hilfiger

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.