Marka ORSKA od lat ceni sobie ekologię i dbałość o środowisko. Decydując się na stworzenie unikatowych damskich torebek, wiedziała, że nie chce tworzyć z naturalnych skór. Tak powstała kolekcja wegańskich akcesoriów wykonanych w sposób etyczny i odpowiedzialny. Do produkcji projektów zostały użyte nieoczywiste połączenia liści alokazji i ananasa, jabłek, winogron, mango i wody kokosowej. Skóry roślinne uzupełnione zostały podszewkami z recyklingowanych butelek PET oraz wysokogatunkowymi tkaninami o intensywnych kolorach, wykorzystanymi w duchu less waste.
Do przyjaznych środowisku składników projektantka dodała bogactwo kreowanych form, struktur i funkcjonalności. Tutaj pierwsze skrzypce gra natura, która stała się inspiracją. Oryginalny design połączony z metalowym wykończeniem z recyklingowanego mosiądzu, stworzył niepodrabialny charakter, z którego słynie ORSKA. Torebki można personalizować poprzez dodanie jednego z wielu breloków w kształcie drobnych inspektów.
Torebki z kolekcji VIVO są wegańskie, co poświadcza certyfikat PETA. Wszystkie wzory są limitowane i opatrzone indywidualnymi numerami. Uszyte w małym polskim zakładzie kaletniczym wyróżniają się ręczną, wyrafinowaną konstrukcją. Ambasadorkami kolekcji są aktywistki społeczne i ekologiczne: prowadząca podcast MUDA Talks Anna Pięta, blogerka i autorka popularnego profilu na Instagramie o tematyce ekologicznej Paulina Górska oraz ekspertka ds. zrównoważonego rozwoju i autorka bloga o etycznej modzie Marta Karwacka. Kolekcji towarzyszy kampania w koncepcji kreatywnej Wojtka Onaka.