W tym roku Converse udowadnia, że aby móc w pełni korzystać z życia, należy najpierw pokochać samego siebie. Kampania zachęca do dzielenia się odważnymi hasłami dotyczącymi samoakceptacji i poczucia własnej wartości. Podobne przesłanie można zauważyć w kolekcji Love Fearlessly. Każda sylwetka zawiera unikatową mieszankę grafik, wiadomości i wyjątkowe detale. Wszystkie te elementy dają jasny przekaz, aby pokochać siebie i swoje pozorne ‘niedoskonałości’, dzięki temu z łatwością skupimy się na tym, co kochamy robić i zaczniemy żyć dla siebie.
Converse LOVE FEARLESSLY Converse LOVE FEARLESSLY - The ICON Agency
„Love Fearlessly” to ewolucja zeszłorocznej kampanii „Love the Progress”, która zachęcała do zredefiniowania słowa „dziewczyna”. Dzięki niezależnym dziewczynom z całego świata kampania zwróciła uwagę na to, jak traktowane są kobiety na świecie. Połączenie premiery nowej kolekcji z szeroką kampanią społeczną stało się znakiem rozpoznawczym marki. W nowej kampanii „Love Fearlessly” Converse zachęca do wyrażania uczuć i okazywania miłości komuś szczególnemu, a mianowicie samemu sobie.
Nie staraj się żyć dla innych, żyj dla siebie.
To słowa Catherine Victoriano, ilustratorki i członkini społeczności Converse_X_. Te i inne hasła stworzone przez młodych ludzi z całego świata rozpoczynają nowy projekt marki Converse.
Kolekcję „Love Fearlessly” tworzą buty i ubrania, które od 21 lutego dostępne są w sklepach Converse oraz na converse.pl i w sklepach partnerskich. Marka zachęca do obserwowaniu ich profili na Instagramie, gdzie na fanów marki czeka sporo niespodzianek.