Najnowsza kampania MOHITO wprowadza już prawdziwie wakacyjny klimat. To przede wszystkim zasługa pięknych zdjęć Aldony Karczmarczyk oraz egzotycznych pejzaży wyspy Bali. Projektanci marki sięgnęli po najważniejsze trendy sezonu wiosna-lato 2019, dlatego w nowej kolekcji nie zabraknie kluczowych sylwetek oraz najmodniejszych kolorów - brązu, pomarańczu, terakoty oraz fioletu.
W nowej kolekcji Mohito pojawiają się najważniejsze trendy nadchodzącego sezonu. To przede wszystkim inspiracje stylem boho, obecne zarówno w barwnych nadrukach na tkaninach, dzierganych sukienkach ozdobionych frędzlami oraz fasonach. Na uwagę zasługuje zwiewna suknia w kolorze soczystej pomarańczy, brązowa sukienka mini z marszczeniami (bardzo podobną oglądaliśmy na pokazie Ports 1961) oraz kremowa maxi ozdobiona haftem. Wśród wzorów pojawiają się drobno zadrukowane tkaniny inspirowane stylem Dalekiego Wschodu oraz lejące materiały.
Mocno osadzony w trendach jest również fioletowy komplet składajacy się z marynarki oraz spodenek siegajacych kolan oraz kombinezon z wiązaniem na szyi. Wiosenno-letnią kolekcję Mohito uzupełniają modne dodatki. W tym sezonie wśród propozycji marki znajdziemy dużą geometryczną biżuterię, kaskadowe naszyjniki z motywem monet i muszelek, plecione paski i tegoroczny hit wiklinowe torebki oraz maxi kapelusze.