Karolina Gilon i Wiktoria Gąsiewska będą beauty influencerkami. Dziewczyny rozpoczęły współpracę z L'Oreal Paris i Rossmann

Karolina Gilon i Wiktoria Gąsiewska rozpoczęły współpracę z marką L'Oreal. W drogeriach Rossmann znajdą się specjalne szafy Trends From Paris, które mają inspirować do makijażowych eksperymentów.

Wiktoria Gąsiewska, aktorka znana z serialu Rodzinka.pl i Karolina Gilon, finalistka Top Model zostały twarzami kampanii marki L'Oreal. Francuska marka wraz z drogerią Rossmann rozpoczyna działania w ramach akcji Trends From Paris

Karolina Gilon i Wiktoria Gąsiewska będą beauty influencerkami L'Oreal

Karolina Gilon i Wiktoria Gąsiewska - nowe beauty influcenerki L'OrealKarolina Gilon i Wiktoria Gąsiewska - nowe beauty influcenerki L'Oreal mat. prasowe

Francuska marka zaprosiła do współpracy dwie nowe twarze. Postawiła na młode osobowości ze świata mody i filmu, które doskonale orientują się w makijażowych trendach. Instagramowe konto Karoliny Gilon obserwuje 340 tys. użytkowniczek, Wiktoria Gąsiewska może pochwalić się gronem 500 tysięcy fanów. L'Oreal zdaje sobie sprawę z tego, że młode dziewczyny, do których marka chce kierować swoje kampanie, inspirują się swoimi rówieśniczkami i bliżej im do stylu Gilon i Gąsiewskiej niż dojrzalszych aktorek światowego formatu.

Trends From Paris to kampania L'Oreal prowadzona wspólnie z drogerią Rossmann. Karolina Gilon w ramach #INTENSYWNE STORY odpowiadać będzie za bardziej ekstrawagancki makijaż, zdecydowane kolory i mocno podkreślone usta. Wiktoria Gąsiewska, która stawia w makijażu na naturalność doskonale pasuje do drugiego stylu L'Oreal #SWEET STORY.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.