Wiktoria Gąsiewska, aktorka znana z serialu Rodzinka.pl i Karolina Gilon, finalistka Top Model zostały twarzami kampanii marki L'Oreal. Francuska marka wraz z drogerią Rossmann rozpoczyna działania w ramach akcji Trends From Paris
Francuska marka zaprosiła do współpracy dwie nowe twarze. Postawiła na młode osobowości ze świata mody i filmu, które doskonale orientują się w makijażowych trendach. Instagramowe konto Karoliny Gilon obserwuje 340 tys. użytkowniczek, Wiktoria Gąsiewska może pochwalić się gronem 500 tysięcy fanów. L'Oreal zdaje sobie sprawę z tego, że młode dziewczyny, do których marka chce kierować swoje kampanie, inspirują się swoimi rówieśniczkami i bliżej im do stylu Gilon i Gąsiewskiej niż dojrzalszych aktorek światowego formatu.
Trends From Paris to kampania L'Oreal prowadzona wspólnie z drogerią Rossmann. Karolina Gilon w ramach #INTENSYWNE STORY odpowiadać będzie za bardziej ekstrawagancki makijaż, zdecydowane kolory i mocno podkreślone usta. Wiktoria Gąsiewska, która stawia w makijażu na naturalność doskonale pasuje do drugiego stylu L'Oreal #SWEET STORY.