dress-code

  • Letnio i elegancko do biura - 3 klasyczne stylizacje do pracy

    Letnio i elegancko do biura - 3 klasyczne stylizacje do pracy

    Lato w biurze to stylizacyjne wyzwanie - z jednej strony upalna aura, z drugiej wytyczne oficjalnego dress-code'u. Tymczasem rozwiązania kompromisowe są na wyciągnięcie ręki - wystarczy umiejętnie czerpać z trendów i znać kilka żelaznych zasad, by stworzyć harmonijny i interesujący look biurowy.

    Dagmara Miętek,
  • Kobiecy poradnik: czym jest dress code?

    Kobiecy poradnik: czym jest dress code?

    Wiesz, co założyć na imprezę, która ma oficjalny charakter? Nawet jeśli odpowiedź jest twierdząca sprawdź, co kryje się pod hasłem "dress code".

    Dagmara Miętek,
  • Stylizacje do pracy stworzone przez Charlize Mystery
Więcej o:

dress-code

  • Na przekór rutynie: złam biurowy dress code

    Biurowy dress code to zbiór zasad, które określają, jak powinnyśmy wyglądać w pracy. W zależności od firmy może się trochę różnić, ale wiele podpunktów jest wspólnych. Najczęściej dotyczą one długości spódnic sięgającej nie wyżej niż kilka centymetrów nad kolano oraz niezbyt głębokich dekoltów

  • Dress code z wybiegu

    - luźny, zapięty pod szyję, z zaokrąglonym kołnierzykiem. Korporacyjne fashionistki, o ile oczywiście nie mają w firmie restrykcyjnego dress code'u, mogą sobie również pozwolić na jedwabną koszulę z kokardą pod szyją. Jagna Jaworowska Czy dress code to jeszcze moda? Jak przemycić trendy do biura? Zobacz

  • Dress code: tłumaczymy zasady

    Black tie (strój wieczorowy, semi formal, tuxedo, dinner jacket, cravat noire) - oznacza, że panowie powinni przyjść w smokingach, a ich partnerki w eleganckich sukienkach koktajlowych, do kolan lub długich (long dress). Przypominamy, że do smokingu zawsze zakładamy białą koszulę, czarną muchę

  • Vslv's World: wakacyjny dress code

    Liczy się luz i oryginalność. Nie chodzi przecież o to, by spacerując nadmorską promenadą, zginąć wizualnie w tłumie tysiąca osób w koszulkach z krótkimi rękawami. Dress code wakacyjny to oczywiście krótkie spodnie i buty na gołe stopy, lub niewidoczne skarpetki 'stópki'. Warto pomyśleć o

  • Koncertowy dress code: ubranie czy przebranie?

    tysięcy mieszkańców, powiedzmy, stanu Kentucky, żeby idąc na rockowy koncert przywdziali galowe stroje. Zespół jednak uspokaja, że dress code nie jest obowiązkowy, chodzi im tylko o wytworzenie karnawałowej atmosfery. A jak wy byście się ubrali na taki koncert? Polscy projektanci przychodzą z pomocą

  • Służbowa moda (?), czyli dress code

    stonowane. Powinno się wyglądać profesjonalnie i, jeśli coś nas wyróżnia, to perfekcja, która będzie zauważona i zaprowadzi nas na szczyt kariery. To oczywiście duże uproszczenie, ale nie bez powodu dużym powodzeniem cieszy się zawód specjalisty od kreowania wizerunku. Przestrzeganie zasad dress code'u

  • Jaką biżuterię wybrać do pracy, w której obowiązuje dress code

    Jednym z elementów biznesowego dress code jest umiejętne zestawienie dodatków, tak by nie naruszyć jego sztywnych zasad. Biżuteria, która uzupełni twoje codzienne stylizacje powinna korespondować z miejscem, w którym pracujesz oraz nie przeszkadzać w twoich codziennych obowiązkach. Mniej znaczy

  • Kobiecy poradnik: czym jest dress code?

    Strój koktajlowy powinien składać się z eleganckiej spódnicy, najlepiej o długości do kolan lub dłuższej, bądź spodni z lejącego się materiału. Do tego dołu najlepiej dobrać białą, prostą koszulę. Panie mogą założyć także zwiewną sukienkę z niedużym dekoltem. Dodatki powinny być skromne i klasyczne:

  • Biurowy dress code wcale nie musi być nudny!

    listonoszkę, srebrne kolczyki w kształcie serca i bransoletkę. Zestaw ze spódnicą/materiały partnerów Dress code wcale nie musi wiać nudą. Oczywiście w kompletowaniu stylizacji do biura powinnaś się kierować zasadą im mniej tym lepiej, jednak zawsze możesz pozwolić sobie na odrobinę ekstrawagancji. Stawiaj

  • Kod Dostępu, czyli dress code dla średnio-zaawansowanych

    Dress code to zbiór reguł, jakimi się powinniśmy kierować przy doborze stroju w oficjalnych sytuacjach. Każdy pracownik dużej korporacji na początku swojej kariery zapoznaje się z zaleceniami dotyczącymi ubioru w pracy. Z terminem "dress code" spotykamy się również na zaproszeniach i w informacjach