#Mickey90 - wspólna kolekcja House i... Joanny Jędrzejczyk

90. urodziny najsłynniejszej myszki świata postanowiło uczcić wiele znanych marek odzieżowych. Specjalne kolekcje z wizerunkiem Miki trafiały do sprzedaży przez cały rok. Ta przygotowana przez House jest jednak wyjątkowa. Współtworzyła ją Joanna Jędrzejczyk!

Co łączy House i najsłynniejszą polską zawodniczkę MMA? Zarówno marka, jak i sportsmenka uwielbiają Myszkę Miki. Dlatego postanowili połączyć siły i stworzyć wspólną kolekcję! Tak, Jędrzejczyk jest nie tylko twarzą #Mickey90, ale także była zaangażowana w skomplikowany, wieloetapowy proces tworzenia ubrań i dodatków dla House. 

#Mickey90 to kolekcja stworzona z okazji 90. urodzin Myszki Miki#Mickey90 to kolekcja stworzona z okazji 90. urodzin Myszki Miki mat. prasowe

Wybór padł na Joannę (...) bo to silna dziewczyna, realizująca swoje marzenia, pełna energii, z ikrą, jednocześnie zakochana w Myszce Miki. To połączenie nas zaintrygowało, dlatego zaproponowaliśmy Joannie współpracę

- komentują przedstawiciele marki.

Nową kolekcję House współtworzyła Joanna JędrzejczykNową kolekcję House współtworzyła Joanna Jędrzejczyk mat. prasowe

Główne kolory kolekcji to oczywiście charakterystyczne dla disneyowskiej produkcji biel, czerń i czerwień. Ze względu na to, że House kieruje swoją ofertę do młodych ludzi, projektanci zadbali o to, żeby ubrania i dodatki #Mickey90 wpisywały się w ich niezobowiązujący, miejski styl, zgodny z aktualnymi trendami. W kolekcji pojawiły się więc lampasy, cekiny, tkanina typu mesh czy formy oversize. Dzięki połączeniu charakterystycznych symboli Disneya, stylu sportowego i wojowniczej energii Joanny, powstała pełna mocy, kolorowa i ostra linia.

Sesję wizerunkową zrealizowano w paryskim DisneylandzieSesję wizerunkową zrealizowano w paryskim Disneylandzie mat. prasowe

W ramach projektu marka House dołączyła do elitarnego grona nielicznych brandów, które zrealizowały sesję zdjęciową w bajkowej scenerii paryskiego Disneylandu. To właśnie tam powstały zdjęcia do kampanii promującej kolekcję. Wycieczka do Disneylandu to także jedna z nagród możliwych do zdobycia w organizowanych przy okazji promocji kolekcji House konkursach. Oficjalna premiera #Mickey90 miała miejsce w listopadzie w Warszawie. Jej ambasadorka przygotowywała się wtedy w USA do kolejnych zawodów, ale w imprezie wzięły udział inne gwiazdy mediów, m.in. Zosia Zborowska, Lara Gessler czy Leszek Stanek. 

Joanna Jędrzejczyk w nowej kolekcji HouseJoanna Jędrzejczyk w nowej kolekcji House mat. prasowe

Dziękujemy, że jesteś z nami. Jeśli chcesz być na bieżąco informowana o najciekawszych kolekcjach oraz zakupowych okazjach, wypróbuj nasz nowy newsletter  KLIKNIJ BY ZAPISAĆ SIĘ NA NEWSLETTER

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.