#pocociteciuchy - nowa kampania House zadaje ważne pytanie

Kasia Żechowicz
15.03.2018 12:00
Wiosenno-letnia kampania House traktuje temat ubrań z poczuciem humoru i odpowiednim dystansem. Pod pozornie żartobliwym hashtagiem kryje się jednak ważne pytanie. Po co ci te ciuchy? House podsuwa kilka odpowiedzi!

House - wiosna/lato 2018House - wiosna/lato 2018 Mat. prasowe

Każda młoda osoba doskonale zna to pytanie: "po co ci te ciuchy" nie raz słyszeliśmy od rodziców, znajomych lub partnerów. House zwraca uwagę na istotną kwestię, ale robi to w sposób luźny i nienapuszony. Ciuchy są ważne, nie tylko po to "żeby zabłysnąć", "żeby dobrze leżało" czy "żeby było wygodnie" - jak mówią niektóre hasła z kampanii. Obok praktycznych i stricte powierzchownych funkcji mody, w komunikacji House znalazły się również funkcje związane z tożsamością i osobowością. "Żeby znaleźć oparcie", "żeby wyjść z cienia", "żeby złapać kontakt" - mówią kolejne slogany.

House - wiosna/lato 2018House - wiosna/lato 2018 Mat. prasowe

Wiosenno-letnia kampania House za pomocą krótkich i trafnych hashtagów wpisujących się w język współczesnej młodzieży definiuje to, czym jest dla nich moda. Ubiór oznacza przynależność do grupy, integrację z daną subkulturą, akceptację ze strony innych, poczucie pewności siebie czy odwagę, by zrobić coś nowego.

House - wiosna/lato 2018House - wiosna/lato 2018 Mat. prasowe

 

Sama kolekcja to mieszanka najnowszych trendów ze "streetowymi" klasykami marki. Dla dziewczyn przygotowano sukienki w wakacyjnym klimacie i dużo denimu (katany, kamizelki i spódnice z przetarciami). Ważny element wiosenno-letniej kolekcji stanowią printy. Na ubraniach pojawiają się wzory tropikalne i kwiatowe, paski oraz grochy, które styliści marki zalecają mieszać między sobą lub grupować rodzajami. 

House - wiosna/lato 2018House - wiosna/lato 2018 Mat. prasowe

Mężczyźni odnajdą w Housie sportowy "look" w miejskim wydaniu. Z pewnością docenią praktyczne T-shirty z zabawnymi nadrukami i wygodne szorty, które mogą stać się bazą stylizacji na różne okazje. Ciekawa jest też męska linia Worldhood dla młodych podróżników. Inspiracją stały się egzotyczne zakątki świata i spontaniczne wyprawy kojarzące się z wolnością. Efektem są natomiast bluzy i koszulki z orientalnymi grafikami.

House wiosna/lato 2018House wiosna/lato 2018 Mat. prasowe

Na prezentacji nowej kolekcji House pojawili się m.in. Jakub Kosel, Tomek Ciachorowski, Olga Frycz czy Kamila Szczawińska, którzy już noszą ubrania z nowej kolekcji House. Olga wykorzystała płaszcz i jeansy, a Tomek spodnie, T-shirt, kurtkę i trampki.

Olga Frycz, Tomek CiachorowskiOlga Frycz, Tomek Ciachorowski Mat. prasowe AKPA

   

Komentarze (4)
Zaloguj się
  • honeymilk

    Oceniono 2 razy 2

    Jest luz, humor i ciekawy pomysł. Takie reklamy są najlepsze.

  • karozelka

    Oceniono 1 raz 1

    Spoko ta koszulka No Rain No Rainbow

  • aniate87

    Oceniono 1 raz 1

    Żeby nie stracić głowy najlepsze :D Spoko pomysł na kampanię. Do tego Ola Frycz, której od dawna kibicuję :)

  • nerd1235

    0

    Bardzo fajne nowoczesne ciuchy, projektanci House nie próżnują.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX