Nowa, wiosenno-letnia kolekcja Prosto

Inspirowana latami 70. i 80. sesja wizerunkowa i wyjątkowe grafiki, które od zawsze były znakiem rozpoznawczym marki - Prosto pokazało właśnie swoją najnowszą kampanią, promującą kolekcję wiosenno-letnią.

Nowa kolekcja ProstoNowa kolekcja Prosto Nowa kolekcja Prosto Nowa kolekcja Prosto

Klimat zdjęć promujących najnowszą kolekcję Prosta przywodzi na myśl lata 70. i 80. - widać fascynację pop-artem i kolorystyką fotografii z tego okresu. Nowości marki charakteryzują za to pastelowe barwy i niebanalne grafiki.

Nowa kolekcja ProstoNowa kolekcja Prosto Nowa kolekcja Prosto Nowa kolekcja Prosto

Projektantów marki zainspirował także legendarny francuski fotograf Jean-Daniel Lorieux. Dwa zdjęcia artysty, które znalazły się w znanym albumie Coconuts, odnajdziemy także na projektach Prosto: bluzach uniseks w stylu oversize, a także na męskich i damskich T-shirtach.

Nowa kolekcja ProstoNowa kolekcja Prosto Nowa kolekcja Prosto Nowa kolekcja Prosto

Sesja promująca kolekcję została zrealizowana na greckiej wyspie Santorini.

Nowa kolekcja ProstoNowa kolekcja Prosto Nowa kolekcja Prosto Nowa kolekcja Prosto

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.