Klasyka i minimalizm w nowej kolekcji Patrizia Aryton

Dagmara Łacny
Marka PATRIZIA ARYTON w sezonie wiosna-lato 2017 stawia na prostotę formy, ponadczasowe kroje oraz stonowaną, acz intrygującą gamę kolorystyczną.

ArytonAryton mat. prasowe mat. prasowe

Nowoczesne wzory na sukienkach i bluzkach dodają kolekcji lekkości i nieoczywistej elegancji. W kampanii marki przed obiektywem Magdy Wunsche stanęła robiąca międzynarodową karierę polska topmodelka - Alicja Tubilewicz.

ArytonAryton mat. prasowe mat. prasowe

PATRIZIA ARYTON na nowy sezon proponuje kolekcję, w której wyróżnić można sześć linii - zróżnicowanych, a jednak tworzących spójną całość. Bogactwo fasonów i kolorów z łatwością dopasować można do kapryśnej pogody w czasie zmieniającej się z wiosennej na letnią aury. Propozycje z prezentowanej kolekcji dobrze sprawdzą się na uroczyste wyjścia i mniej formalne okazje. Fanki minimalistycznej elegancji i najwyższej jakości, z którą kojarzona jest PATRIZIA ARYTON, nie będą zawiedzione.

ArytonAryton mat. prasowe mat. prasowe

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.