aryton

  • Kolejna odsłona linii Altro Patrizia Aryton

    Kolejna odsłona linii Altro Patrizia Aryton

    Już po raz czwarty marka Patrizia Aryton zaprasza nas do świata Altro - swojej specjalnej linii, którą cechuje odważniejsze podejście do mody i nowoczesna, kobieca stylistyka. Kolekcja jesień-zima to kwiaty, militarny styl i kolory ziemi.

    Natalia Stachacz
  • Nowa, wiosenno-letnia odsłona linii ALTRO Patrizia Aryton

    Nowa, wiosenno-letnia odsłona linii ALTRO Patrizia Aryton

    Linię Altro charakteryzują nowoczesne fasony i niższa (w porównaniu z innymi propozycjami marki Patrizia Aryton) cena. Wiosenno-letnia odsłona tej kolekcji utrzymana jest w bardzo modnym ostatnio klimacie boho.

    Natalia Stachacz
  • Nowoczesna klasyka w jesienno-zimowej kolekcji Patrizia Aryton
  • Klasyka i minimalizm w nowej kolekcji Patrizia Aryton
  • Klasyka z wyprzedaży: w co warto zainwestować

    Klasyka z wyprzedaży: w co warto zainwestować

    Podczas wyprzedaży warto inwestować w klasykę. Ponadczasowe fasony i stonowana kolorystyka to doskonała baza wyjściowa do wielu, nie tylko letnich, stylizacji. Zaglądaj do sklepów, które w czasie roku odstraszają cię wysokimi cenami - kupisz w nich eleganckie skórzane czółenka czy mokasyny, klasyczne sukienki z dobrych jakościowo materiałów, a także torebki, które będą z tobą przez lata.

    Redakcja, DŁ
  • Lookbook Aryton na wiosnę i lato 2014 z Martą Dyks

    Lookbook Aryton na wiosnę i lato 2014 z Martą Dyks

    Kolekcja Aryton na wiosnę i lato 2014 to dwa bieguny o różnej temperaturze i gęstości - z jednej strony mamy wiosenną świeżość w kolorach pasteli o konsystencji i lekkości waty cukrowej, z drugiej natomiast intensywną i zmysłową wybujałość lata z mocnymi kolorami i wyrazistymi kontrastami.

    Anna Szulc
  • Marta Dyks w kampanii Aryton na wiosnę i lato 2014

    Marta Dyks w kampanii Aryton na wiosnę i lato 2014

    Nowa kampania Aryton wiosna-lato 2014 to kolejny krok w budowanej od kilku sezonów komunikacji, która jest odzwierciedleniem zmiany wizerunku marki oraz charakteru samej kolekcji.

    Anna Szulc
  • Kampania Aryton: wiosna/lato 2014
  • HIT: lookbook Aryton z Karoliną Wąż
  • Trendy: marynistyczna kolekcja od Aryton
Więcej o:

aryton

  • Aryton

    Salony regularne Białystok C.H. Alfa, ul. Świętojańska 15, tel. 85 741 47 61 Bydgoszcz D.H. Drukarnia, ul. Jagiellońska 1, tel.52 321 02 22 Bytom C.H. Plejada, ul. J. Nowaka-Jeziorańskiego 2, tel. 32 787 65 89 Chmielno 140, tel. 58 684 20 22 Gdańsk Galeria Bałtycka, ul. Grunwaldzka 141, tel. 58 550

  • Aryton

    Chmielno,Chmielno 140, 83-333 Chmielno Gdynia Klif,CH KLIF, ul. Zwycięstwa 256/8, Warszawa Klif,CH KLIF, ul. Okopowa 58/72, Łódź Piotrkowska,ul. Piotrkowska 67, 90-422 Łódź Gliwice Forum,CH FORUM, ul. Lipowa 1, Warszawa Arkadia,CH ARKADIA, ul. J.Pawła II 82, Łódź Manufaktura,CH MANUFAKTURA, ul. Jana

  • Nowa kolekcja Aryton

    się zarówno na miejskie spacery, jak i do pracy. Oficjalne stylizacje Aryton są świetnie wpisane w dress code, ale nie zgubił się w nim nasz wrodzony wdzięk. Do trenczy i marynarek dobrano świetne spodnie, dyskretny pasek, koszulę w prążki i okulary przeciwsłoneczne. Inne biurowe komplety można swobodnie

  • Małgorzata Kożuchowska ambasadorką marki Aryton

    Małgorzata Kożuchowska jest jedną z najbardziej wszechstronnych i utalentowanych aktorek w Polsce. Popularność i rozpoznawalność oraz sympatię widzów przyniosło jej wiele ról telewizyjnych, teatralnych i filmowych. Aryton natomiast to polska marka, która od lat słynie z najwyższej jakości

  • Kolekcja Aryton - jesień/zima 2011

    Aryton, to polska marka, którą założyły matka i dwie córki. Z takiego kobiecego tercetu powstał silny team, który doskonale wie, czego pragnie współczesna kobieta w każdym wieku. Za punkt wyjścia każdej kolekcji Aryton bierze klasyczną kobiecą sylwetkę i wzbogaca ją o nowoczesne elementy. W

  • HIT: lookbook Aryton z Karoliną Wąż

    Aryton już od kilku sezonów zmienia swój wizerunek według wizji Dyrektor Kreatywnej - Patrycji Cierockiej, a nowe kolekcje i towarzyszące im sesje zdjęciowe są tego potwierdzeniem. Podstawowym założeniem nowej kampanii Jesień-Zima 2013/14 marki Aryton była kontynuacja studyjnej prostoty

  • Premiera serwisu i sklepu internetowego ARYTON

    Aryton wystartował z nowym serwisem i e-sklepem. Strona została przygotowana zgodnie z najnowszymi trendami. Marka postawiła na czytelną i jasną komunikację. Odbiorcy po wejściu na stronę mają czuć się na swobodnie i komfortowo. Mogą zapoznać się z propozycjami wizerunkowymi, ale mają też mieć

  • ARYTON Lookbook Kolakcja JESIEŃ -ZIMA 2013/14

    Aryton w wym sezonie zdecydowanie odświeża szafę nowoczesnej kobiety. Kolekcja podzielona jest na trzy nurty: New Lux, Neo Moderna, Creative Classics. We wszystkich trzech kolekcjach oczywiście króluje tradycja i elegancja, widać to szczególnie w doskonałej jakości tkaninach i klasycznych

  • Klasyka i minimalizm w nowej kolekcji Patrizia Aryton

    mat. prasowe Nowoczesne wzory na sukienkach i bluzkach dodają kolekcji lekkości i nieoczywistej elegancji. W kampanii marki przed obiektywem Magdy Wunsche stanęła robiąca międzynarodową karierę polska topmodelka - Alicja Tubilewicz. mat. prasowe PATRIZIA ARYTON na nowy sezon proponuje kolekcję, w

  • HIT: lookbook Aryton na wiosnę i lato 2013 z Asią Piwką

    Aryton to polska marka rodzinna, działająca na rynku od ponad 20 lat, projektująca ubrania doskonałej jakości dla wymagających kobiet. Laureat wielu nagród, w tym kilkakrotnie Doskonałości Mody Twojego Stylu. Obecnie marka posiada ponad 30 salonów w całej Polsce. W najnowszej kampanii marki Aryton

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.