Emente to nasz rodzima marka, która w kilka miesięcy podbiła serca gwiazd i zwykłych kobiet. Choć jej staż na polskim rynku jest stosunkowo krótki, to grono wiernych klientek wzrasta w imponującym tempie. Jej najnowsze dziecko to kolekcja "Golden Girl", czyli świąteczno-sylwestrowe propozycje pełne złota, blasku i cekinów. Kampania to przerysowana i zabawna historia dziewczyny, która świątecznej gorączki nie traktuje na serio. Właśnie dlatego projektantki marki w kolekcji postawiły na blichtr i przepych.
Kolorami przewodnimi kolekcji "Golden Girl" są złoto i fuksja - ich odcień intensyfikują błyszczące, bogato zdobione tkaniny. Obok francuskich żakardów z metaliczną nicią, włoskich aksamitów i dzianin, pojawiają się tkaniny wyszywane cekinami oraz tzw. 3D, które pod wpływem światła zmieniają kolor.
Tworząc kampanię "Golden Girl" zainspirowałyśmy się amerykańskim pop-artem. Zarówno estetyka, energia zdjęć, jak i sama nazwa kolekcji nawiązują do prac Roy'a Lichtenstein'a - opowiadają projektantki marki Emente. Same nie możemy doczekać się karnawałowego szaleństwa, dlatego w kolekcji nie mogło zabraknąć sukienek: szalenie kobieca, ręcznie szyta cekinowa sukienka w stylu lat 20. czy dziewczęca mini z czarnej siatki w kropeczki. Mamy też stylową alternatywę - złoty kombinezon, który nadaje się na imprezę sylwestrową, ale można też nosić go ze sneakersami. Oprócz tego bomber z francuskiego żakardu w złote kwiatowe wzory. Wersja dla odważnych, to total look, czyli połączenie go ze spódniczką, z tej samej tkaniny.
Najnowsza kolekcja tradycyjnie powstała według filozofii fair trade - w całości została uszyta i zaprojektowana w Polsce. Wszystko po to, aby dać klientkom marki najwyższą jakość, co jest możliwie tylko wtedy, gdy proces produkcji jest pod pełną kontrolą projektantek Emente.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!