"Golden Girl": świąteczno-karnawałowa kampania Emente

Zabawna i z przymrużeniem oka - taka właśnie jest nowa, świąteczno-sylwestrowa kampania Emente, inspirowana komiksową twórczością Roy'a Lichtenstein'a z lat 60. "Golden Girl" to specjalna kolekcja, dlatego wśród propozycji polskiej marki nie brakuje błysku, złota i cekinów!

Emente to nasz rodzima marka, która w kilka miesięcy podbiła serca gwiazd i zwykłych kobiet. Choć jej staż na polskim rynku jest stosunkowo krótki, to grono wiernych klientek wzrasta w imponującym tempie. Jej najnowsze dziecko to kolekcja "Golden Girl", czyli świąteczno-sylwestrowe propozycje pełne złota, blasku i cekinów. Kampania to przerysowana i zabawna historia dziewczyny, która świątecznej gorączki nie traktuje na serio. Właśnie dlatego projektantki marki w kolekcji postawiły na blichtr i przepych.

Nowa kampania EmenteNowa kampania Emente Nowa kampania Emente Nowa kampania Emente

Kolorami przewodnimi kolekcji "Golden Girl" są złoto i fuksja - ich odcień intensyfikują błyszczące, bogato zdobione tkaniny. Obok francuskich żakardów z metaliczną nicią, włoskich aksamitów i dzianin, pojawiają się tkaniny wyszywane cekinami oraz tzw. 3D, które pod wpływem światła zmieniają kolor.

Tworząc kampanię "Golden Girl" zainspirowałyśmy się amerykańskim pop-artem. Zarówno estetyka, energia zdjęć, jak i sama nazwa kolekcji nawiązują do prac Roy'a Lichtenstein'a - opowiadają projektantki marki Emente. Same nie możemy doczekać się karnawałowego szaleństwa, dlatego w kolekcji nie mogło zabraknąć sukienek: szalenie kobieca, ręcznie szyta cekinowa sukienka w stylu lat 20. czy dziewczęca mini z czarnej siatki w kropeczki. Mamy też stylową alternatywę - złoty kombinezon, który nadaje się na imprezę sylwestrową, ale można też nosić go ze sneakersami. Oprócz tego bomber z francuskiego żakardu w złote kwiatowe wzory. Wersja dla odważnych, to total look, czyli połączenie go ze spódniczką, z tej samej tkaniny.

Nowa kampania EmenteNowa kampania Emente Nowa kampania Emente Nowa kampania Emente

Najnowsza kolekcja tradycyjnie powstała według filozofii fair trade - w całości została uszyta i zaprojektowana w Polsce. Wszystko po to, aby dać klientkom marki najwyższą jakość, co jest możliwie tylko wtedy, gdy proces produkcji jest pod pełną kontrolą projektantek Emente.

Nowa kampania EmenteNowa kampania Emente Nowa kampania Emente Nowa kampania Emente

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.