#beautynews: jesienne nowości popularnych marek kosmetycznych i Sephora Trend Report

Pod koniec września na rynku urodowym sporo się działo. Poznaliśmy nowe produkty naszych ulubionych polskich producentów oraz nowości zagranicznych marek.

Szampony i odżywki do włosów YOPE

Nowe kosmetyki do pielęgnacji włosówNowe kosmetyki do pielęgnacji włosów YOPE

Jedna z naszych ulubionych polskich marek kosmetycznych rozszerza ofertę o gamę produktów do pielęgnacji włosów. YOPE zdobyło wielką popularność dzięki naturalnym kosmetykom, w których nie ma sztucznych barwników, zapachów, konserwantów, parabenów, pochodnych ropy naftowej, SLS, SELS ani składników zagęszczających. Zamiast tego w składzie znajdują się wyłącznie naturalne, pielęgnacyjne wyciągi roślinne, łagodne substancje myjące i zapachowe - wszystkie bezpieczne nawet dla wrażliwej skóry. Oprócz kosmetyków pielęgnacyjnych YOPE zaczęło oferować także naturalne środki czyszczące, o których więcej pisaliśmy niedawno w serwisie. Teraz marka wkracza w zupełnie nowy obszar, a jej oferta poszerza się o serie naturalnych szamponów i odżywek do włosów, zawierających najłagodniejsze, ekologiczne substancje myjące, które skutecznie oczyszczają włosy, nie naruszając biologicznej równowagi skóry głowy. Przygotowane zostały trzy kompozycje zapachowe: czarujący kwiatowo-drzewny Orientalny Ogród (do włosów suchych i zniszczonych), rześki, soczysty zapach Świeżej Trawy (dla włosów przetłuszczających się) i odprężający, lekko słodki aromat Mleka Owsianego (odpowiedni dla włosów normalnych). Wierzymy, że nowe produkty spodobają się wszystkim miłośniczkom naturalnej pielęgnacji. Możemy was zapewnić, że kosmetyki pachną obłędnie!

Turban do włosów GLOV Hair Wrap

 

Oto kolejna polska marka, która może pochwalić się międzynarodowym sukcesem, a jej flagowy produkt stał się prawdziwym bestsellerem. Rękawica GLOV, która pojawiła się na rynku w 2011 roku, zrewolucjonizowała proces demakijażu. Dziś można kupić ją w ponad 40 krajach na całym świecie, a o jej zaletach mogłyśmy przekonać się nie raz w trakcie zmywania nawet wodoodpornego makijażu.

Tutaj możesz kupić kultową rękawicę GLOV

Teraz marka postanowiła stworzyć alternatywę dla niszczących struktury włosów suszarek i szorstkich ręczników – to innowacyjny turban do włosów GLOV Hair Wrap. Turban wykonany został przy wykorzystaniu mikrotechnologii, dzięki czemu jego materiał jest bardzo delikatny, doskonale absorbuje wodę i przyspiesza czas suszenia włosów, nie uszkadzając ich struktury jak suszarka. 

BodyBoom prezentuje krem do twarzy

Krem do twarzyKrem do twarzy BodyBoom

Zaczęło się od peelingów kawowych, które pokochałyśmy za naturalny skład, urzekający zapach, a przede wszystkim za skuteczność w działaniu. Polska marka BodyBoom konsekwentnie poszerza swoją ofertę o kolejne produkty do pielęgnacji ciała. Latem pojawiła się kolejna odsłona kawowego peelingu ze sproszkowaną miką, której perłowe drobinki pięknie mieniły się na skórze (najnowsza wersja Błyskotliwego Prowokatora Shimmer Gold daje jeszcze większy efekt glow) oraz peeling przeznaczony jedynie do skóry twarzy, o którym więcej pisałyśmy w lipcu. Ostatnia nowość to Wierny Kompan, krem do twarzy z roślinnymi komórkami macierzystymi pomarańczy i jabłek. Komórki te, dzięki bogactwu białek, lipidów, węglowodanów i soli mineralnych wzmacniają zdolności regeneracyjne skóry i przeciwdziałają fotostarzeniu, a dzięki zawartej w nich kinetynie wpływają na poprawę kolorytu i wygładzenie cery. Krem jest lekki, szybko się wchłania, nie zapychając porów i nie pozostawiając na skórze tłustego filtra - idealnie sprawdzi się jako baza pod makijaż. 

MicellAIR SKIN BREATHE z wodą różaną

 

Nowa linia NIVEA z wodą różaną łączy w sobie delikatność i naturalność, jednocześnie skutecznie oczyszczając skórę. Formuła cząsteczek miceli i wody różanej łagodnie usuwa makijaż i zanieczyszczenia oraz nawilża, działając kojąco na skórę. W linii znajdziecie cztery produkty do oczyszczania twarzy: Micelarny Płyn Dwufazowy, który łagodnie zmywa nawet wodoodporny makijaż nie pozostawiając tłustego filmu, dzięki czemu skóra wygląda zdrowo i może oddychać; Micelarny Żel Oczyszczający usuwający zanieczyszczenia oraz makijaż bez wysuszania skóry; Micelarne Mleczko i Tonik z wodą różaną, który oczyszcza i tonizuje przywracając naturalną równowagę skóry; Micelarne Chusteczki skutecznie usuwające wodoodporny makijaż jednocześnie odświeżające skórę.

SEPHORA odkodowała jesienne trendy

Adela Bartakova i Bojan DjordjewvicAdela Bartakova i Bojan Djordjewvic Sephora

Sephora Trend Report to jedno z najgłośniejszych wydarzeń tej jesieni. Jak co roku perfumeria zaprosiła ekspertów oraz gwiazdy i zaprezentowała wiodące trendy w makijażu i w modzie. Przez 3 dni setki pań odwiedzających Arkadię miało okazję skorzystać z bezpłatnych konsultacji makijażowych, ze stylizacji włosów i paznokci oraz profesjonalnej stylizacji brwi. Makijaże i nowości światowych marek kosmetycznych na sezon jesień-zima 2018/19 zaprezentowały obok SEPHORA PRO Team zaprzyjaźnione z marką gwiazdy. Energetyczny duet makijażystów europejskiego Sephora PRO Team: Adela Bartáková oraz Bojan Djordjevic, zaprezentował 3 wiodące looki sezonu lansowane przez Sephora:

  •       SREBRZYSTA SZAROŚĆ – czyli mocno rozświetlony wewnętrzny kącik oka;
  •       HIPNOTYZUJĄCY DUET – czyli czerwień i złoto na ustach;
  •       EFEKT GLOW – czyli  holograficzny blask.
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.