Pomysłodawcą projektu o nazwie "The 1 Reimagined" był dyrektor Nike, Andy Caine. Obserwując zjawiska społeczne oraz współpracując z kobietami Caine zaproponował czternastce pracownic od lat związanych z firmą, by zredefiniowały znany powszechnie obraz Nike Air Force i i Nike Jordan 1. Kreatywny team miał za zadanie w ciągu dwóch tygodni zaprojektować nowe wersje popularnych modeli butów. Brief był krótki, brzmiał: 'make some cool shit".
By zrealizować zadanie, zespół wymyślił pięć tak zwanych brand person, czyli sylwetek sprzedażowych, do których kierowane byłyby nowe sneakersy Nike. Od odkrywcy do zabawnego błazna - buty z kolekcji "The i Reimagined" stworzone są dla każdego, kto lubi na nowo interpretować modę, odkrywać trendy i wyrażać siebie. Buty zaprojektowały kobiety, lecz wszystkie modele to unisexy, które mogą nosić zarówno panie, jak i panowie.
Wynikiem dwutygodniowej pracy kobiecego teamu, grafików, projektantów i wielu innych osób zaangażowanych w proces powstawania obuwia jest 10 wersji nowych wersji modelów Air Force 1 i Jordan 1. Wszystkie będą dostępne 9 lutego w aplikacji Nike SNKRS.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!