NA-KD w Polsce. Ulubiony sklep internetowy skandynawskich blogerek w końcu ma polskojęzyczną stronę

Popularny multibrandowy sklep NA-KD startuje z polskojęzyczną stroną. Oferujący produkty ponad 170 światowych marek serwis jest niezwykle popularny wśród skandynawskich oraz niemieckich blogerek i influencerek. W Polsce z serwisem współpracowała między innymi Weronika Załazińska czy youtuberka Karolina Wójcik z kanału VIVA-A-VIVA.

NA-KD to multibrandowy sklep skierowany do młodego pokolenia, które ceni  trendy i oryginalność. Na platformie, oprócz marki własnej NA-KD, znajdziemy ponad 170 wyselekcjonowanych marek. Oprócz gigantów takich jak Levi's czy Tommy Hilfiger, dostępne są mniej znane w Polsce marki, jak skandynawskie By Malene Birger, Hot Anatomy i Ivy Copenhagen, londyński brand Jovonna czy australijski Lack of Color. Firma często współpracuje ze znanymi blogerkami. Do tej pory swoje autorskie kolekcje zaprezentowały m.in. Linn Ahlborg czy Kristin Sundberg z bloga bykiki.se. W Polsce z marką współpracują m.in. Monika Miller, blogerki Weronika Załazińska i Liljana Janowska czy youtuberka Karolina Wójcik z kanału VIVA-A-VIVA. 

NA-KDNA-KD mat. prasowe mat. prasowe

NA-KD ma silną pozycję w mediach społecznościowych genialnie wykorzystując potencjał Instagram. Profil NA-KD śledzi ponad 1,4 miliona użytkowników, a dziennie przybywa ponad 3500 followersów. W czym tkwi sukces marki? NA-KD to kopalnia modowych inspiracji, ciekawe sesje zdjęciowe i dopracowane video.

- Znamy nasze klientki, wiemy gdzie szukają inspiracji. Nasz zespół jest młody, sami nie wyobrażamy sobie rozpoczęcia dnia bez sprawdzenia nowości na Insta. Chcemy być miejscem, które łączy modowe influencerki, dziewczyny, które czują trendy i nie boją się iść swoją drogą. Towarzyszymy im w mediach społecznościowych w trakcie dnia, podsyłamy im to, co najmodniejsze - mówi Diana Okular, Managing Director CEE.

NA-KDNA-KD mat. prasowe mat. prasowe

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.