Klasyczny płaszcz to jedna z tych rzeczy w naszej szafie, która mimo zmieniających się trendów nigdy nie nabawi nas złej sławy w towarzystwie. Możemy śmiać się ze starych zdjęć w sukienkach z bufkami, karbowanych włosów czy butów z przesadnie długim czubem, ale na pewno nie z prostego płaszcza w stonowanym kolorze . Bo oczywiście nie uwzględniamy opcji, że był źle dopasowany. My dziś wybraliśmy dla Was modele, których cena zaczyna się od 139,30 zł, a nie przekracza 350 zł. Czy to nie inwestycja życia?
Proste płaszcze to przede wszystkim modele zapinane na guziki lub przewiązywane w pasie. Wyróżnia je prosty, nieco ascetyczny fason lub ewentualne dopasowanie w talii z lekko rozkloszowanym dołem. Skoro już sięgamy po klasyki, lepiej trzymać się stonowanej palety barw, aby po sezonowym szale na jaskrawe kolory nie stwierdzić, że nigdy w życiu nie założycie na siebie kanarkowo żółtego płaszcza. Dlatego warto trzymać się beży, czerni, szarości, granatu i bieli, choć z tą ostatnią lepiej uważać.
To, że płaszcz jest klasyczny wcale nie oznacza, że mamy nosić go wyłącznie do eleganckich , wyjściowych sytuacji. Taki płaszcz świetnie sprawdzi się na co dzień i od święta. Będzie świetnym okryciem wierzchnim nawet jeśli akurat będziesz miała na sobie oversize'owy sweter, znoszone jeansy i buty sportowe. Klasyczny płaszcz nada wówczas casualowej stylizacji nonszalanckiego uroku.
Jeżeli wahacie się, czy warto robić zakupy w sieci - odpowiadamy: warto! Jak wynika z raportu "Polska Strojna. Zainteresowanie Modą i Zakupy Modowe Polaków 2015", przygotowanego na zlecenie Allegro. Okazuje się, że modowe kierunki Polaków rozkładają się zaskakująco równomiernie. 34% z nas korzysta do zakupów z platformy Allegro, 37% robi zakupy w sklepach internetowych, natomiast do galerii handlowych fatyguje się 38%. Jak czytamy dalej z raportu:
Jeśli chodzi o miejsce przeglądania ofert z kategorii modowej, laptop przerósł już blisko dwukrotnie sklepy stacjonarne (66% vs. 37%), natomiast smartfon prawie je doścignął (32%). Ponad 80% osób korzystających z urządzeń mobilnych (smartfon lub tablet) używa ich do czynności okołozakupowych.
Może i robimy się bardziej leniwi, ale chyba bardziej zależy nam na zaoszczędzeniu czasu i przeglądaniu oraz porównywaniu najróżniejszych ofert w krótkim czasie. No i oczywiście zawsze trafi się okazja do złowienia atrakcyjnej oferty. Poza tym to właśnie internet jest dla nas jednym z głównych źródeł inspiracji dla stworzenia własnego, niepowtarzalnego (choć podpatrzonego) stylu.
Lubisz nasze artykuły? Zostań fanką i kliknij TUTAJ
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!