Wrangler - kampania wiosna 2011

Energetyczna, żywiołowa, dzika - wiosenna kampania Wrangler.

Wrangler od trzech lat w ramach inicjatywy "We Are Animals" promuje intensywny styl życia, odwołując się do ludzkich instynktów i emocji oraz "naturalności". Modele występowali w samych jeansach w otoczeniu przyrody, uprawiali wspinaczkę, latali na spadochronie, spontaniczni, wolni i niezahamowani.

Najnowsza kampania zatytułowana "Stunt" również odwołuje się do hasła "We Are Animals". Tym razem jej bohaterami zostali kaskaderzy, którzy nieustraszeni wyskakują z wysokiego piętra, przebijają się przez szkło, nurkując uciekając przed eksplozją, biegną po ulicy w płonących ubraniach.

Wranglera i kaskaderów łączy wspólna historia. Westerny były pierwszymi filmami akcji, a pierwszymi kaskaderami byli jeźdźcy rodeo, którzy stanowili najwcześniejszą klientelę Wranglera.

Zdjęcia zostały  w hollywoodzkiej wytwórni filmowej Paramount Studios - plan tym razem zamienił się w klimatyczne ulice Nowego Jorku.

Więcej:

Młodzi indywidualiści w wiosennej kampanii

United Colors of Benetton

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.