Młodzi indywidualiści w wiosennej kampanii United Colors of Benetton

To już druga odsłona akcji "It's My Time", dzięki której osoby z całego świata mogły wziąć udział w kolorowej kampanii Benettona.

United Colors of Benetton słynie z oryginalnych kampanii. Marka kiedyś stawiała na skandal, który niejednokrotnie wywoływały kampanie Oliviero Toscaniego . Dziś liczy się przede wszystkim podkreślenie indywidualizmu, kreatywności oraz wolność jaką uosabia człowiek Benettona. Źrodłem inspiracji są młodzi, twórczy i autentyczni ludzie z całego świata - to oni kreują trendy i to im Benetton oddał głos w akcji "It's My Time" .

W zeszłym roku reprezentanci United Colors of Benetton ogłosili globalny casting, w którym mieli wyłonić modeli do albumu o stylu oraz sezonowych kampanii Benettona. Zgłosiło się 65 tysięcy osób. W kolejnych etapach selekcji dokonywanej również przez internautów, wyłoniono szczęśliwców, którzy wystąpili na billboardach całego świata promując kolorowe kolekcje Benettona. Pierwsza kampania miała miejsce zimą. Teraz pora na odsłonę wiosenną.

Wiosenna kampania autorstwa Josha Olinsa emanuje radością i energią. Widać, że podczas sesji modele i modelki świetnie się bawili wnosząc do zdjęć ducha naturalności. Bajkowo kolorowe ubrania dodatkowo podkreślają optymistyczny nastrój zdjęć. W kolekcji znalazły się soczyste pomarańcze i żółcie, energetyczne róże i odcienie niebieskiego oraz apetyczne gamy sorbetowe. W ofercie marki znajdziemy również sielskie, dziewczęce sukienki w łączkę, romantyczne bluzki z falbankami i delikatne koronki.

 

Coś dla siebie znajdą również zwolennicy bardziej alternatywnej mody. W kolekcji znalazło się kilka propozycji z surowego denimu, prostych krojów, militarnych marynarek i swetrów w odcieniach ziemi - od szarości po khaki, tworzących surowy, uniseksowy look.

W galerii znajdziecie całą kampanię, a poniżej film zza kulis kampanii oraz wypowiedzi jej bohaterów.

 

Więcej:

Massimo Dutti - wiosna/lato 2011

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.