Marka odzieżowa Unisono, obecna na rynku od 2008 roku, oferuje ubrania projektowane i szyte we Włoszech zgodnie z najnowszymi trendami w modzie. Marka stawia na unikalność , stąd krótkie serie i limitowane kolekcje , niezbyt charakterystyczne dla sieciówek. Unisono to także bogata oferta dodatków (m.in.: szale, rękawiczki, torebki, paski oraz biżuteria).
Jednym z trendów, lansowanym przez markę jesienią jest militaryzm - o dwóch obliczach. Z jednej strony Unisono proponuje ubrania we wzór moro , najbardziej kojarzony z wojskowym stylem. Do kultowego zestawienia czerni z brązem i zielenią dodano szczyptę bieli i szarości - w ten sposób tradycyjne moro nabiera innego wyglądu . Nie zabrakło również typowych dla tego nurtu dużych, nakładanych kieszeni.
Unisono kolaż groszki.pl/Unisono kolaż groszki.pl/Unisono
Wzór moro w sezonie jesień-zima 2014 wychodzi poza sportowe bojówki czy marynarki i rozprzestrzenia się na inne elementy garderoby, jak dresowe bluzy i jesienne czapki.
Drugim obliczem stylu militarnego jest minimalizm , przejawiający się w zastosowaniu monokoloru oraz rezygnacji z wzorów i ozdób. Gładki kolor zastępuje tutaj wzór moro, a wśród odcieni obowiązkowych występują: khaki, oliwka, butelkowa zieleń i szarość. W kolekcji Unisono znajdziemy militarne koszule, t-shirty, tuniki, kamizelki, kurtki oraz sportowe płaszcze.
Poznajcie bliżej jesienną kolekcję Unisono, oglądając ją w GALERII wraz z cenami, które wcale nie odstraszają - jak na włoskie ciuchy świetnej jakości. Wybrałyście coś dla siebie?