adidas is all in

Adidas, który niedawno obchodził swoje 60. urodziny, ujawnia najnowszą globalną kampanię firmy. Po raz pierwszy w historii, przygotowano wspólne działania dla marek zrzeszonych w portfolio koncernu: adidas Sport Performance, adidas Originals i sub-marek w ramach adidas Sport Style.

16 marca adidas ujawnił najnowszą globalną kampanię firmy. W ciągu ostatnich 10 lat z rdzennego adidasa wyłoniły się trzy silne marki:

adidas Sport Performance - dla ludzi którzy kochają sport,

adidas Originals - stworzono z myślą o miejskim stylu życia, dla ludzi którzy strojem chcą podkreślać swoje zainteresowania i pasje

oraz sub-marki w ramach adidas Sport Style - czyli kwintesencja stylu (m.in. od miesiąca w Polsce SLVR ).

Wszystkie te stroje łączy jedno, towarzyszą nam w życiu przy wielu okazjach, łączą w sobie świat sportu , muzyki i mody. Z boiska na wybieg, ze stadionu na ulicę - adidas jest wspólnym mianownikiem dla ludzi z różnych środowisk i o odmiennych zainteresowaniach!

adidas VIP Group

Od dziś na kanale https://www.youtube.com/adidas można zobaczyć nową reklamę firmy adidas wsparta udziałem adidas VIP group.

We współpracę z firmą mocno angażują się ambasadorzy poszczególnych marek i to właśnie oni udowadniają, że adidas łączy ludzi o odmiennych zainteresowaniach. W adidas VIP Group znajdziemy szerokie spektrum celebrytów: od gwiazd piłki nożnej jak Lionel Messi czy David Beckham, przez gwiazdę NBA Derrick Rose i ikonę popu Katy Perry , aż po adidas'ową drużynę skateboardową . Ta gwiazdorska mieszanka w nowej kampanii marki udowadnia, że jeśli kochasz to co robisz, to wkładasz w to całe serce. Jednym zdaniem "adidas is all in"!

Filmy do kampanii wyreżyserował francuz, Romain Gavra. Będą to 30-sto i 60-cio sekundowe filmy emitowane w stacjach telewizyjnych i kinach oraz dłuższa, 2 minutowa forma do działań online. Widzowie i fani będą mogli prowadzić rozmowę z marką na jej profilu na facebooku , gdzie codziennie będą zamieszczane nowe odsłony kampanii, prezentujące różne oblicza marki pod jednym wspólnym przesłaniem. Pojawią się zarówno nowości produktowe, newsy dotyczące gwiazd i wiele innych aktywności. Fan page marki dotychczas zgromadził ponad 10 milionów fanów utrzymując się tym samym na wysokich facebookowych pozycjach.

Zobacz nowy film z kampanii adidas:

 

Więcej:

Adidas SLVR już w Polsce

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.