Look marki: Logoshirt w stylu retro

Superman czy Batman? Pan Am czy Japan Air Lines? W latach dziewięćdziesiątych każdy je kojarzył, a wielu chciało mieć choćby na koszulce. Kultowe logo. Oto idea, która w 1994 zainspirowała twórców niemieckiej marki Logoshirt.

Od ponad piętnastu lat Logoshirt wypuszcza na rynek kolekcje t-shirtów oraz toreb w stylu retro, ozdobionych najbardziej rozpoznawalnymi znakami graficznymi wszechczasów. Super bohaterowie, postaci z kreskówek, symbole subkultur, okładki płyt wszechczasów A to wszystko nadrukowane na prostych koszulkach z bawełny dobrego gatunku lub pojemnych torbach - materiałowych lub ze sztucznej skóry. Od Ulicy Sezamkowej po Krecika. Od Trabanta do olimpiady w Moskwie.

Look marki LogoshirtLook marki Logoshirt Groszki/modmod.pl

Dominuje żywa kolorystyka, choć wielbicielki czerni i bieli także znajdą coś dla siebie. Graficzne t-shirty inspirują także wielkich kreatorów. Vivienne Westwood, Moschino czy Richard Nicoll zgrabnie włączyli je do swoich tegorocznych kolekcji. Rzeczy marki Logoshirt kupimy w sklepie Modmod.

Ceny: t-shirty od 79 zł do 89 zł, torby 149 zł

Więcej:

Biżuteria Pilgrim

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.