Alicja zabrałaby je do Krainy Czarów!

Bohaterka wyobraźni Lewisa Carrolla stała się natchnieniem nawet dla producentów kosmetyków

Opowieść o Alicji w Krainie Czarów już niedługo będzie można zobaczyć na ekranach kin. Premiera niezwykłego, w cudowny sposób psychodelicznego filmu Tima Burtona jest dziś wśród najbardziej niecierpliwie oczekiwanych wydarzeń tego roku. Nic więc w tym dziwnego, że 'Alicjomania' ogarnęła nie tylko fanów książki Carrolla. Już teraz na rynku roi się od ubrań, kosmetyków i gadżetów inspirowanych małą, pozornie niewinną i grzeczną dziewczynką, którą ciekawość popchnęła w kierunku znikającego w labiryncie ogrodu Białego Królika.

Marka Urban Decay pobiegła za nimi i oto na rynek trafiła naprawdę niesamowita wersja zestawu cieni zatytułowanego literacko 'Book of Shadows' . W palecie znalazły się najbardziej popularne kolory, tyle że nazwane totalnie baśniowo - np. White Rabbit czy Midnight Tea Party .

Całość składa się z 16 cieni, 2 linerów i popularnej bazy na powieki Urban Decay Primer Potion dzięki bajkowemu opakowaniu znanej powszechnie jako 'Dżin w butelce'. Na razie nic nie wiadomo o możliwości zakupu 'Book of Shadows' w Polsce, ale za granicą w sieci Sephora i Macy's jej cena wynosi 52 dolary . Radzimy więc systematycznie przeszukiwać aukcje internetowe i przy okazji śledzić najnowsze trailery Burtonowskiej wersji 'Alicji w Krainie Czarów'.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.