Look marki: lila i fuksja w H&M

Czy wrzosowy ma szansę na miano koloru numer jeden sezonu jesiennego?

Z pewnością warto się nad nim zastanowić. Tym razem występuje w tak samo dużej ilości odmian jak same wrzosy. Od nieco rozbielonego po zdecydowanie intensywny. Od fioletu po amarant. W jesiennej kolekcji H&M, która już weszła do sklepów, znajdziemy go zarówno na ubraniach, jak i akcesoriach. Przywołuje on styl elektro lat osiemdziesiątych , więc nie dziwi forma, w jaką został ujęty. Asymetryczne topy, plastikowa, nieco kiczowata biżuteria oraz okrycia wierzchnie w lekko sportowym wydaniu - taka garderoba rozjaśni niejeden szary jesienny poranek.

Harel

W zestawie: top ok. 50 zł , czapka 24,90 zł , bransoletka 19,90 zł , kurtka ok. 100 zł , bezrękawnik ok. 120 zł , kolczyki ok. 8 zł , rękawiczki 24,90 zł , rurki 79 zł .

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.