Dwie z najbardziej pożądanych modelek świata, dwie różne marki bieliźniane. Wygląda na to, że rok 2012 przyniesie nam wiele atrakcyjnych kampanii reklamowych !
Południowokoreańska marka Fidelia , której udało się skłonić najgorętsze ciało biznesu, czyli Gisele Bundchen , obchodzi w tym roku dziesiąty jubileusz, pewnie stąd tak zdecydowane posunięcie w kierunku osiągnięcia większej rozpoznawalności, bo przecież piękną Brazylijkę zna każdy! Sesję wykonano w eleganckich, klasycznych wnętrzach przepełnionych antykami. Całość ma klasę i bardzo kobiecy styl.
Zdjęcie z kampanii Valisere z Kate Moss i Fidelia z Gisele Bundchen kolaż Anna Szulc
Fot. zdjęcie z kampanii Valisere z Kate Moss i Fidelia z Gisele Bundchen
Druga sesja przedstawia bieliznę Valisere na ciele Kate Moss, która już drugi raz współpracuje z tą marką. 37-latkę ucharakteryzowano na Brigitte Bardot. Fotografowano w jasnych wnętrzach w skandynawskim stylu.
Która z kampanii jest Waszym zdaniem bardziej udana? Która modelka bardziej nadaje się do prezentowania bielizny? Komentujcie!
Czytaj dalej: