G-STAR RAW w Domu Handlowym MYSIA3

We wrześniu w Domu Handlowym MYSIA3 swój POP UP store otworzy marka G-STAR RAW . Zaprezentuje odzież i akcesoria z najnowszych kolekcji.

Design, oryginalne wzornictwo, prostota. Do tego kompleksowe podejście i dbałość o każdy detal. To cechy charakteryzujące dom handlowy MYSIA3 i markę G-STAR Raw . Kolaboracja może się więc wydawać naturalna i od września na MYSIA3 będzie można kupić damską i męską kolekcję marki.

G-Star RAW to holenderska marka, której znakiem rozpoznawczym jest surowy denim i niebanalne wzornictwo. Marka od lat jest wierna filozofii "just the product", dlatego jej głównym założeniem jest całościowe podejście do produktu - od projektu, przez materiał do wykonania. Ta rodzinna firma od lat współpracuje z najlepszymi projektantami takimi jak Mark Newson. G-star dba o każdy, nawet najmniejszy detal, stawia przede wszystkim na jakość i ekologię, dlatego też systematycznie rozwija program RAW Sustainable produkując odzież z bawełny ekologicznej.

Ekologiczne podejście do przemysłu stoi także za najnowszą kolekcją: Raw for the Oceans, której kuratorem jest Pharell Williams, i która to kolekcja będzie dostępna w sklepie od października.

Mysia 3Mysia 3 Wnętrze domu handlowego Mysia 3 w Warszawie Wnętrze domu handlowego Mysia 3 w Warszawie

MYSIA 3 to dom handlowy, mieszczący się w dawnym gmachu Cenzury. Jako alternatywa dla centrów handlowych, oferuje marki które charakteryzuje minimalizm i prostota. Na trzech poziomach budynku znajdują się sklepy z ubraniami, butami, akcesoriami i wyposażeniem wnętrz oraz przestrzeń LEICA GALLERY. Na MYSIA 3 znajdziemy takie marki jak: COS, MUJI, NAP, NENUKKO, ORSKA, My Paris, Ufufu Concept Store, Berries&Co, Leica Store, Leica Gallery. Leica Gallery to stałe ekspozycje i mniejsze wystawy czasowe, sklep oraz księgarnia. Na trzecim piętrze kilka razy w roku odbywają się wystawy uznanych artystów.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.