Nowa odsłona strony internetowej firmy to kontynuacja międzynarodowych działań związanych z odświeżeniem wizerunku i wdrożeniem nowej komunikacji marki - STENDERS Gardener of Feelings . Dzięki nowoczesnej nawigacji internauci odnajdą produkty zarówno poprzez wpisywanie ich kategorii, jak również określenie np. swojego ulubionego zapachu, czy też poszukiwanych w produktach składników.
Strona internetowa STENDERS skierowana jest nie tylko do Klientów indywidualnych: znajdziemy na niej również ofertę skierowaną do firm, jak np. prezenty korporacyjne, oraz do salonów SPA.
Zmianie w tym roku uległ nie tylko sklep internetowy STENDERS, ale i opakowania oferowanych produktów, materiały reklamowe i promocyjne . W tym roku marka wdraża w Polsce nowy koncept wizualny swoich sklepów na terenie galerii handlowych - w lipcu ruszył pierwszy z nich w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy. Już w październiku nowy koncept zawita do sklepu STENDERS w centrum handlowym Arkadia.