Nowa kampania HOUSE utrzymana jest w amerykańskim klimacie nie bez powodu - sesja zdjęciowa odbyła się w Los Angeles. Jej motyw przewodni to motel na pustyni, gdzie bawi się grupa młodych ludzi . Zdjęcia autorstwa wielokrotnie nagradzanego fotografa Rafała Milacha świetnie pokazują zabawę, energię i intymność pomiędzy bohaterami, którym towarzyszy piękne, wiosenne światło.
Rozwinięciem kampanii jest najnowsza odsłona strony internetowej www.house.pl . Jest równie dynamiczna i energetyczna, a wrażenie to potęgują migoczące i zmieniające się przewrotne słowa-klucze nawiązujące do miłości i zabawy. Energię całości idealnie dopełnia utwór zespołu Dick4Dick .
Oprócz zdjęć, na stronie znalazł się również materiał video nakręcony przez Michała Dąbala i wyreżyserowany przez Arka Romańskiego z agencji HUNCWOT.
Stylizacja modeli w kampanii to dzieło Marty Kalinowskej a o makijaż i fryzury zadbała sama Diane da Silva. Nad kształtem kampanii czuwał dyrektor kreatywny HOUSE - Adam Babinek a całość wyprodukowała agencja AF PHOTO. Klimat kampanii z powodzeniem udało się przenieść również na witryny salonów HOUSE'a, o które zadbała Dagmara Gałecka.