Wolność słowa, myśli i wyrazu, które ukształtowały wiosenno-letnią kolekcję Big Star powodują, iż jest dedykowana młodym ludziom, którzy pragną sami podejmować decyzje i nie akceptują narzucanych im rozwiązań.
Kampania Big Star Spring Summer 2012 to mocny komunikat: Just be Yourself. Wyraziste osobowości, energia i naturalna spontaniczność w jeansowych stylizacjach uwiarygodniają to, co marka Big Star chce przekazać.
Autorem sesji wizerunkowej jest Simon Procter, angielski fotograf, który ma na swoim koncie liczne sesje dla najbardziej opiniotwórczych magazynów na świecie jak Harper's Bazaar, japoński Vogue, V czy The New York Times oraz kampanie dla marek takich jak Nike, Reebook, Tommy Hilfiger czy Mavi. W sezonie wiosna lato Big Star wyróżnia się czymś jeszcze. Nieczęsto zdarza się, by twarzami polskiej marki zostawały światowe gwiazdy modelingu. W tym sezonie Big Stara reklamują: Francisco Lachowski, Brazylijczyk z polskimi korzeniami zajmujący prestiżowe, 16. miejsce w rankingu najlepszych modeli świata models.com i mający na swym koncie szereg edytoriali i kampanii (DKNY, Dior Homme, Armani Exchange). Towarzyszą mu francuz Willy Cartier muza Jean Paul Gaultier i gwiazda kampanii Givenchy, oraz najpopularniejsi na świecie bliźniacy - Jonathan & Kevin będący twarzami DSquared i Strellson. Warto również zwrócić uwagę na dziewczyny: wschodzące gwiazdy Patrycję Walczak i Małgosię Piernik jak również Patrycja Gardygajło - twarz marki Jil Sander i Moschino.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!