Kampania adidas is all in koncentruje się głównie na kobiecym obliczu adidasa, łącząc dywizje sportowe, miejskie i modowe. Stąd też wśród gwiazd promujących nową kampanię są dziewczyny pochodzące z Chin, Niemiec czy Stanów Zjednoczonych, mające różne zainteresowania i sposób bycia. Tym co je łączy jest odwaga w realizowaniu swoich pasji.
Jedną z nich, jest gwiazda muzyki pop Katy Perry, która od wielu lat związana jest z marką adidas.
Wśród zaproszonych do współpracy kobiet znalazła się także Caroline Wozniacki, młodziutka i znana już na całym świecie tenisistka. Jej rodzice są rodowitymi Polakami i zawodowymi sportowcami.
To nie koniec długiej listy osobowości, które pojawiają się w drugiej odsłonie kampanii. W jej skład wchodzi miejska grupa baletowa z Berlina Staatsballett. Pochodzące z Rosji, Niemiec, Japonii i Bułgarii tancerki są przykładem tego, że ciężki 10-godzinny trening, to coś więcej niż praca, to sposób na życie. Do szacownej grupy ambasadorek dołączyła także blogerka Sneakerqueen, która oprócz modowych zainteresowań, jest przede wszystkim fotografką, która w swoją pracę wkłada całe serce. W tym gronie znajduje się również znana od Miami po Brazylię i całą Europę Dj'ka i producentka Baby G.
Listę kończy bardzo utalentowana i znana w Chinach aktorka Li Bing Bing oraz siatkarka Wei Qiuyue, która w wieku dwudziestu lat została kapitanem chińskiej drużyny siatkarek.