Nowa kampania adidas is all in

Najnowsza odsłona kampanii adidas is all in skupia się na kobietach, które bez oglądania się za siebie, zbędnych wątpliwości i lęku realizują to, co w ich życiu jest najważniejsze - swoje pasje. A wszystko opiera się na koncepcji ?those who dare?, czyli kobiet które mają odwagę spełniać własne marzenia.

Kampania adidas is all in koncentruje się głównie na kobiecym obliczu adidasa, łącząc dywizje sportowe, miejskie i modowe. Stąd też wśród gwiazd promujących nową kampanię są dziewczyny pochodzące z Chin, Niemiec czy Stanów Zjednoczonych, mające różne zainteresowania i sposób bycia. Tym co je łączy jest odwaga w realizowaniu swoich pasji.

Jedną z nich, jest gwiazda muzyki pop Katy Perry, która od wielu lat związana jest z marką adidas.

Wśród zaproszonych do współpracy kobiet znalazła się także Caroline Wozniacki, młodziutka i znana już na całym świecie tenisistka. Jej rodzice są rodowitymi Polakami i zawodowymi sportowcami.

To nie koniec długiej listy osobowości, które pojawiają się w drugiej odsłonie kampanii. W jej skład wchodzi miejska grupa baletowa z Berlina Staatsballett. Pochodzące z Rosji, Niemiec, Japonii i Bułgarii tancerki są przykładem tego, że ciężki 10-godzinny trening, to coś więcej niż praca, to sposób na życie. Do szacownej grupy ambasadorek dołączyła także blogerka Sneakerqueen, która oprócz modowych zainteresowań, jest przede wszystkim fotografką, która w swoją pracę wkłada całe serce. W tym gronie znajduje się również znana od Miami po Brazylię i całą Europę Dj'ka i producentka Baby G.

Listę kończy bardzo utalentowana i znana w Chinach aktorka Li Bing Bing oraz siatkarka Wei Qiuyue, która w wieku dwudziestu lat została kapitanem chińskiej drużyny siatkarek.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.