Ruszyła promocja wiosenno-letniego lookbooka Mango. Podczas gdy Scarlett Johansson została zakontraktowana do kampanii reklamowej, Isabeli Fontana promuje lookbooka marki.
Pomysł na lookbooka jest bardzo ciekawy, bo sesja zdjęciowa opowiada pewną historię. To kilka godzin z życia młodej, silnej kobiety, która zawodowo lub prywatnie sporo podróżuje i często spędza czas na lotniskach. Zdjęcia wykonano na paryskim lotnisku Orly.
W związku z tym musi mieć opracowane kilka zestawów ciuchów, które są wygodne, ale dość eleganckie. Króluje styl niezobowiązującej, stylowej nonszalancji.
Do takich należy zaliczyć jeansy w kolorze indygo, o bardzo modnym ostatnio kroju dzwonów oraz koszulę w paski, w stylu lat 70. W komplecie koniecznie markowa walizka i eleganckie okulary przeciwsłoneczne.
Chyba, że ktoś podróżuje pierwszą klasą, wtedy może sobie pozwolić na noszenie w kabinie czerwonej sukienki z dużymi bufkami. Większość z nas taki strój założyłaby jednak na jakieś przyjęcie, wieczorową porą.
Zdjęcia do lookbooka wykonał bardzo znany, kontrowersyjny fotograf, Terry Richardson, ten sam, który zwykle szokuj nagością, obscenicznymi i mocno rozerotyzowanymi fotografiami. Tym razem nagości nie ma, ale Terry pozwolił sobie na wprowadzenie trochę luzu. Prawdopodobnie, inny fotograf usunąłby zdjęcie oblanej kawą Isabeli
Podoba nam się zestawienie krótkich spodenek z koszulą w kwiaty i długą, żółtą marynarką. Mango zawsze dyktuje trendy w modzie codziennej. Spójrzcie też na szarą, pikowaną torbę, jest już w sklepach!
Krótka sukienka, a w zasadzie tunika, w paski to kolejny ukłon w stronę lat 70, które są w tej kolekcji Mango dobrze widoczne. Styl boho reprezentują za to zamszowe kozaki z frędzlami, jeszcze kilka sezonów temu były zwyczajnie w złym guście.
Powiewająca krótka spódniczka i jeansowa koszula to ryzykowny zestaw na długi lot. Na pewno jednak sprawdzi się w różnych miejskich sytuacjach. To zresztą strój, który nosi Isabeli w filmie reklamującym nowy lookbook