Pierwsze pop upy, w których klienci będą mogli przerabiać swoje ubrania, pojawią się w trzech sklepach ZARA już 27 marca. Klienci będą mieli do wyboru 13 elementów jeansowej odzieży, od szortów w cenie19,95 euro za parę po denimową kurtkę za 39,95 euro. Klienci ZARA z Włoch, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii oraz Holandii będą mogli zamówić spersonalizowane ubrania w sklepie online.
Levi's We Are All Collaborators Fot. grzegorzpastuszak.com
Customizacja to trend obecny w modzie od dziesięcioleci. Przerabianie i samodzielne ozdabianie odzieży zaczęło być popularne już w latach 60. Wówczas personalizacją ubrań zajmowały się osoby związane z ruchami kontrkulturowymi, artyści oraz miłośnicy muzyki alternatywnej. Od kilku lat personalizowanie stało się jedną z usług oferowanych przez popularne marki.
Levi's Tailor Shop to specjalne punkty, w których za pomocą farb, nożyczek, papieru ściernego i kolorowych naszywek można przerobić swoje jeansowe ubrania. Personalizowanie swoich butów możliwe jest także w salonie marki Converse. Dzięki specjalnej drukarce klienci mogą nanieść na Conversy własne grafiki lub skorzystać z gotowych propozycji.