Brytyjska piosenkarka i światowa gwiazda muzyki pop, Leona Lewis, jest nową Ambasadorką The Body Shop, która pomoże nam szerzyć świadomość na temat wartości Nie Testujemy Na Zwierzętach.
Marka stworzyła we współpracy z wokalistką specjalną, limitowaną kolekcję kosmetyków make-up. Kolekcja została stworzona w zgodzie z najnowszymi trendami, aby udowadniać, że promowanie piękna bez cierpienia zwierząt jest możliwe. Na opakowaniach widnieje piękny motyw jelenia , który został wybrany, aby podkreślić fakt, że The Body Shop był pierwszą marką kosmetyczną, która użyła syntetycznego piżma, zamiast naturalnego, pozyskiwanego od piżmowców - zwierząt podobnych do jeleni. Limitowana kolekcja Leony Lewis dostępna będzie w sklepach w kwietniu.
Co znajdziemy w kolekcji?
1. Paleta rozświetlająca (75 zł) - podkreśli każdą karnację, idealnie modeluje i podkreśla kości policzkowe. Paleta występuje w dwóch odcieniach, różowym oraz brązowym. Aby osiągnąć efekt rozświetlenia użyliśmy naturalnego minerału mika, zamiast muszelek skorupiaków. 2. Pędzel (65 zł) - super miękki, zaprojektowany specjalnie do Palety rozświetlającej, wspaniale modeluje i podkreśla kości policzkowe. 3. Błyszczyki (39 zł) - błyszczące usta to najważniejszy trend nadchodzącego sezonu. Wybrałam 4 świeże kolory, w formułach nie znajdziecie skorupek robaczków, zamiast których użyliśmy naturalne pigmenty.
W sezonie wiosna/lato 2013 najważniejszy jest wyrazisty makijaż oczu, soczyste usta i pięknie podkreślone kości policzkowe. Dzięki kosmetykom do makijażu The Body Shop oraz kolekcji limitowanej, stworzonej przy współpracy z Leoną Lewis, każda z nas z łatwością wykona najmodniejszy makijaż sezonu.