Uterque Uterque Uterque
Jak do tej pory Uterqüe posiada jedynie 100 stacjonarnych sklepów (w 17 krajach), co w porównaniu z ponad 2000 salonów Zary ulokowanych w 88 krajach, wygląda dość mizernie. Marka powołana do życia w 2008 roku, specjalizuje się przede wszystkim w ekskluzywnych, ręcznie wyrabianych( w Hiszpanii oraz krajach sąsiedzkich) akcesoriach, choć z roku na rok jej portfolio poszerza się o coraz bogatszą ofertę odzieżową. Asortyment Uterqüe to połączenie minimalizmu z najgorętszymi trendami sezonu oraz wysoką jakością użytych materiałów. Luksusowa filozofia marki opiera się nie tylko na poszanowaniu tradycyjnego rzemiosła, ale także bardziej przemyślanym i nakierowanym na ekologię, designie. Koncepcja salonów Uterqüe nawiązuje do dawnych, brytyjskich bibliotek, króluje w nich drewno i subtelne światło płynące z energooszczędnych żarówek. Luksusowe podejście do produktu idzie w parze ze znacznie wyższą ceną - przykładowo za skórzaną torebkę zapłacimy 895 zł, za jedwabną sukienkę 545 zł, naszyjnik 295 zł, a za okulary 345 zł.
"Uterqu¨e stworzono po to, by uczynić akcesoria fundamentalną częścią kobiecej garderoby, wskrzeszając tradycję rękodzieła "
Uterque Wnętrze jednego z salonów marki Wnętrze jednego z salonów marki