Nowa kampania Sugarfree Nowa kampania Sugarfree Nowa kampania Sugarfree/ fot. Marta Wojtal
Najnowsza kolekcja Sugarfree na sezon wiosna-lato 2017 r. jest inspirowana obrazami francuskiego impresjonisty Edgara Degasa, który słynął z malowania baletnic. Sama kolekcja jest ukłonem w stronę subtelnej kobiecości.
Nowa kampania Sugarfree Nowa kampania Sugarfree Nowa kampania Sugarfree/ fot. Marta Wojtal
W kolekcji znajdziemy zwiewne tkaniny gładkie oraz plisowane, koronki, tiule, żorżety i szyfony. Transparentne materiały dodają lekkości sukienkom, a delikatne wzory - kropeczki, nadają romantyczny charakter. Całość utrzymana jest w stonowanej palecie, w której króluje róż - od brudnego, przez pastelowy, po fuksję. Towarzyszą mu żółcie, szarości, nude, biel i klasyczna czerń.
Nowa kampania Sugarfree Nowa kampania Sugarfree Nowa kampania Sugarfree/ fot. Marta Wojtal
Nasza najnowsza kolekcja została w całości zaprojektowana i uszyta w Polsce, w zgodzie z filozofią fair trade. Chcemy dać naszym klientkom najwyższą jakość i produkty oparte na światowych trendach, a wierzymy, że jest to możliwe tylko wtedy, gdy mamy pełną kontrolę nad powstawaniem projektów. - opowiadają projektantki marki Sugarfree. Świat sztuki wysokiej i użytkowej przenikają się. Inspiracją do stworzenia kolekcji było malarstwo Edgara Degasa, który słynął z obrazów przedstawiających kobiety w tańcu. Chciałyśmy we współczesny sposób pokazać fascynujący świat sali baletowej, piękno kobiecego ciała, migawkowe ujęcie ruchu, które tak zachwyciły nas w jego twórczości.
Nowa kampania Sugarfree Nowa kampania Sugarfree Nowa kampania Sugarfree/ fot. Marta Wojtal