3i na sezon jesień/zima - buty w wielkim mieście

Klasyka w połączeniu z trendami - tak najprościej można opisać najnowsze propozycje marki 3i, która w tym sezonie skupiła się na dotrzymaniu kroku współczesnym, zabieganym klientom, którzy poza wygoda i jakością cenią sobie także świetny styl.

Projektanci marki podkreślają street stylowe inspiracje w kolekcji na sezon jesień/zima 2016/17, która w swoim zamyśle jest skierowana dla dynamicznych, młodych ludzi, którzy na co dzień żyją w zabieganej metropolii. Ale w pędzie życia codziennego, dobierając garderobę kierują się takimi wartościami jak wysoka jakość, dobre wykonanie, a co za tym idzie - wygoda i naturalnie - ciekawy design. Tym oczekiwaniom zdecydowanie sprostała najnowsza kolekcja obuwia 3i.

3i / Fot. Asia Typek3i / Fot. Asia Typek 3i / Fot. Asia Typek 3i / Fot. Asia Typek

Modele butów i torebek 3i swoją formą prezentują ponadczasowy, klasyczny design, jednak nie zabrakło w nich także współczesnych odniesień do obecnych trendów. Odrobina ekstrawagancji w ramach klasycznego designu została dodana za sprawą mocnych printów oraz niecodzienne połączenie faktur. Charakterystycznym elementem kolekcji są zwierzęce motywy , w tym najbardziej wyrazisty - imitacja skóry węża. Ponadto geometryczne wycięcia i wymyślne dodatki. Jakość zapewniają wysokiej klasy skór pochodzenia brazylijskiego oraz włoskiego.

Kolejnym odniesieniem do hybrydowego ujęcia klasyki i trendów jest kolorystyka kolekcji. Jej podstawą jest ponadczasowa czerń , która potrafi dopasować się do każdej sytuacji, miejsca i okoliczności. Jej uzupełnieniem są przede wszystkim ciepłe tonacje - beż, brąz czy bordo.

3i / Fot. Asia Typek3i / Fot. Asia Typek 3i / Fot. Asia Typek 3i / Fot. Asia Typek

Nic w kolekcji i kampanii 3i na ten sezon nie jest przypadkowe. Projektanci podkreślają street stylowy charakter modeli torebek i butów nowoczesnym podejściem do klasyki, co idealnie oddaje sesja zdjęciowa autorstwa najbardziej znanej polskiej fotografki mody ulicznej - Asi Typek . Artystka jak nikt inny potrafi wyłowić z tłumu światowych ulic to, co mają najlepszego do zaoferowania - indywidualność. I to przebija również w kampanii dla marki 31.

Torebki i buty z najnowszej kolekcji 3i dostępne są w sklepach stacjonarnych w warszawskich galeriach Mokotów, Złote Tarasy i Arkadia oraz w sprzedaży online.

3i / Fot. Asia Typek3i / Fot. Asia Typek 3i / Fot. Asia Typek 3i / Fot. Asia Typek

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.