Tego lata najmodniejsze będą z jednej strony ostre, neonowe kolory, a z drugiej fasony i desenie inspirowane etnicznością . Pozostaną z nami także odwołania do lat 50. i 60. Projektanci H&M zmiksowali wszystkie trzy trendy i... sięgnęli po stare, sprawdzone wzory.
H&M H&M
O co chodzi? Otóż w letniej odsłonie kolekcji H&M pojawi się linia ubrań wykonanych z materiałów drukowanych w łączące najgorętsze trendy sezonu wzory. Desenie pochodzą z archiwum (aż z lat 60.!) fińskiej firmy tekstylnej Marimekko, której znakiem rozpoznawczym już od lat 50. były żywe, bardzo kolorowe tkaniny. Markę na salony zaprosiła Jackie Kennedy, występując w czasie kampanii wyborczej swojego męża w 1960 roku w strojach uszytych z jej materiałów.
H&M H&M
Używając nadruków ze słynnego archiwum Marimekko do wykreowania 70 różnych ubiorów męskich, damskich i dziecięcych, marka H&M stworzyła bardzo różnorodną, ale wyraźnie inspirowaną wzorami retro linię. Wśród ubrań linii Tribute to Marimekko znajdziesz kostiumy kąpielowe w stylu lat 50., bikini oraz kapelusze słoneczne i ogromne chusty, a także t-shirty, koszule z intensywnymi nadrukami, szorty, sukienki, bezrękawniki i spódnice.
H&M H&M
Kolorystycznie dominują kombinacje czerwonego i różowego , oliwkowego i pomarańczowego , czerwonego i turkusowego oraz białego i czarnego. Materiały to przede wszystkim bawełna, dżersej oraz mieszkanka bawełny z jedwabiem.
Kolekcja będzie do kupienia w sklepach H&M w całej Polsce od 10 kwietnia . Ceny wahać się będą od 39,90 (stroje kąpielowe) do 149 zł (sukienki, tuniki).
H&M H&M