Outletowy pop - up store H&M w FACTORY Annopol

H&M, FACTORY Warszawa Annopol i Fundacja SYNAPSIS realizują wspólny projekt pomocy osobom z autyzmem. Z tej okazji otworzono outletowy pop - up store H&M.

Pop-up store, czyli pojawiający się i znikający sklep marki H&M powstał na dwa miesiące w Centrum FACTORY Annopol w Warszawie. Kwota zebrana przez te kilkadziesiąt dni zostanie przekazana Fundacji SYNAPSIS, wspierając jeden z realizowanych przez nią programów pomocy osobom z autyzmem.

Współpraca popularnej szwedzkiej marki odzieżowej z centrum FACTORY Warszawa Annopol na rzecz Fundacji SYNAPSIS to pierwszy tego rodzaju projekt firmy w Polsce. Charytatywny salon H&M został otwarty 25 kwietnia br. Dochód ze sprzedaży odzieży przekazany zostanie na pomoc osobom dotkniętym autyzmem. Pop-up store H&M, zgodnie z koncepcją tego rodzaju projektów, zostanie zamknięty po dwóch miesiącach.

Outletowy pop - up store H&MOutletowy pop - up store H&M (Miasto Cypel)

Zdecydowaliśmy się przekazać dochód ze sprzedaży ubrań w naszym pop-up store na rzecz Fundacji SYNAPSIS. Już dzisiaj możemy potwierdzić, że nie będzie to kwota mniejsza niż 100 000 złotych - zapewnia Ewa Jarzemska, Sales Market East Marketing and PR Manager, H&M.

Kwota przekazana przez H&M wesprze Ośrodek „Dom i Praca” w Wilczej Górze pod Warszawą, który jest pierwszym miejscem w Polsce, łączącym pobyty domowe z pracą zawodową osób z autyzmem. Ze środków z pop-up store H&M w FACTORY Warszawa Annopol sfinansowane zostanie również zatrudnienie instruktorów doświadczonych w pracy z osobami z autyzmem oraz zakup nowych narzędzi do komunikacji alternatywnej w Ośrodku „Dom i Praca”.

H&M pop-up store zostanie otwarty w Centrum FACTORY Warszawa Annopol 25 kwietnia. Powierzchnia przeznaczona na sklep została udostępniona na ten cel nieodpłatnie.

Outletowy pop - up store H&M w FACTORY AnnopolFundacja Synapsis

Ten projekt to ważne wydarzenie dla wszystkich pracowników i klientów FACTORY Warszawa Annopol. Przyłączamy się do pomocy osobom dotkniętym autyzmem i wspólnie zwracamy uwagę na ich problem. Klienci naszego centrum będą mieli okazję, by przekazać im swoje życzenia, przypinając je do tablicy korkowej ustawionej przed wejściem do sklepu. Wierzę, że to nasze wspólne przedsięwzięcie zaowocuje kolejnymi działaniami na rzecz pomocy osobom z autyzmem, być może wsparciem finansowym innych firm czy osób prywatnych, albo powiększającym się gronem wolontariuszy - mówi Anna Zawadzka, Center Manager Factory Warszawa Annopol - Serdecznie zapraszamy!

Więcej o: