Gigi to wschodząca gwiazda, której swobodny, kalifornijski styl połączony z silną medialną osobowością urzekł nie tylko miliony fanów na całym świecie (konto modelki na Instagramie obserwuje ponad 4,8 miliona osób!), ale uczynił z niej doskonałego ambasadora marki TOPSHOP.
Jestem największą fanką tej marki. W dodatku sesja zdjęciowa do tej kampanii to była czysta przyjemność. Nie musiałam robić nic na siłę, moje pozy nie były wystudiowane. Całość wpisała się w mój osobisty styl i sposób bycia.
Propozycje marki Topshop na nadchodzący sezon to połączenie luźnego, nieco sportowego stylu z elementami rockowymi.
Po dwóch sezonach z Brytyjką Carą Delevingne, Topshop zdecydował się na wybór modelki amerykańskiej, tym samym otwierając się na podbój nowych rynków. Europejska, amerykańska i azjatycka ekspansja pozostaje kluczowym celem dla TOPSHOP w ciągu następnego roku, w oparciu o 40 krajów, w których marka jest już obecna. W planach jest też położenie nacisku na regionalny i międzynarodowy rozwój obecności marki w kanałach online.
Po raz pierwszy TOPSHOP rozpocznie współpracę z wybranymi terytoriami Azji Południowej, a nowe partnerstwa w Europie, m.in. w Holandii, zapewnią marce uzyskanie jeszcze szerszej bazy klientów. Prace nad otwarciem nowych sklepów, wraz z lokalizacjami flagowymi, będącymi wizytówką firmy, są już w toku w Panamie, Niemczech, Kanadzie, Australii, Nowej Zelandii i na Bliskim Wschodzie. Ich otwarcie planowane jest na początek 2016 roku.