PRM od samego początku działa na przecięciu mody high-end i współczesnej kultury, redefiniując pojęcie "luxury retail". Najlepsze streetwearowe perełki z europejskich ulic są właśnie u nich, nic więc dziwnego, że w zaledwie rok Concept Store zyskał nowych, lojalnych odbiorców. Marka świętuje jego pierwszą rocznicę otwarcia. Miejsca, które od startu przyciąga fanów luksusowych marek, sneakerheadów i wszystkich, którzy szukają mody z wyrazem. Dziś działa już na 12 europejskich rynkach i coraz mocniej zaznacza swoją obecność w segmencie premium.
Nie tylko sklep, a doświadczenie
Flagowy sklep PRM w warszawskiej Fabryce Norblina to coś więcej niż butik. To przemyślana przestrzeń pełna designu, muzyki i selektywnego portfolio marek. Miejsce, które oferuje zakupy z personalnym stylistą w dedykowanej strefie, tworzy nową jakość doświadczenia i wychodzi daleko poza utarte ramy segmentu premium. Co ciekawe, marka regularnie współpracuje z twórcami i instytucjami kultury. Jednym z największych projektów było partnerstwo z londyńskim Design Museum przy wystawie Sneakers Unboxed: Studio to Street. Pokazywana w Pop Culture Gallery w poznańskim Starym Browarze ekspozycja opowiadała historię sneakersów jako kulturowych symboli, znajdując swoje miejsce w ponad 100 archiwalnych modelach.
W PRM moda to przestrzeń do wyrażania siebie - właśnie ten wymiar przekłada się na zupełnie nowe doświadczenie zakupowe.
CLOTHING / SNEAKERS / CULTURE
Pod hasłem przewodnim naszej marki PRM - CLOTHING / SNEAKERS / CULTURE - kryje się szereg wyselekcjonowanych, wartościowych realizacji, które w minionym roku ukształtowały naszą tożsamość i kierunek dalszego rozwoju. Naszą ambicją jest tworzenie najbardziej znaczących doświadczeń dla klientów, przy jednoczesnym budowaniu autentycznej, zaangażowanej społeczności wokół marki. Wierzymy, że kultura to nie tylko kontekst działania - to fundament, na którym chcemy opierać nasz biznes. nasz statement Business led by culture to świadoma decyzja o prowadzeniu marki w sposób zakorzeniony w estetyce, refleksji i dialogu - podkreśla Kaja Wrzeszcz, Dyrektor Marketingu PRM.
PRM nie pozostaje obojętne na trendy. Choć stale je śledzi, inspiruje klientów do tego, by wyrażać swój styl, a nie jedynie kopiować to, co już dobrze znane. Konsekwentnie rozwija portfolio produktowe, a klienci znajdą tu starannie wyselekcjonowaną ofertę marek z segmentu high-fashion, uzupełnioną o limitowane kolekcje, ekskluzywne dropy sneakersów oraz unikatowe obiekty kolekcjonerskie, które trudno znaleźć gdziekolwiek indziej.
Rick Owens, MM6 Maison Margiela czy limitowane dropy znanych marek
W ciągu ostatniego roku PRM zebrało w swoim portfolio niemal 100 marek z segmentu premium. W sprzedażowych hitach znalazły się m.in takie pozycje, jak Rick Owens, MM6 Maison Margiela, Maison Mihara Yasuhiro czy Drôle de Monsieur. Ale są też unikalne dropy adidas Originals i New Balance oraz klasyki Carhartt WIP czy Birkenstock.
Poszukujemy nie tylko najbardziej intrygujących kolaboracji produktowych, jak adidas x Wales Bonner, Converse x Isabel Marant czy Vetements x New Rock czy marek, które mają potencjał i mogą z nami po raz pierwszy zaistnieć w naszym regionie, ale także angażujących inicjatyw z artystami, instytucjami i twórcami, które stanowią wartość intelektualną i emocjonalną - zarówno dla nas, jak i naszej społeczności - podkreśla Kamil Bajołek, Dyrektor Marki PRM
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!