• Link został skopiowany

High fashion, kultura i unikatowe sneakersy w jednym miejscu. PRM świętuje rocznicę otwarcia swojego Concept Store

Nie kopiują trendów, tylko filtrują je po swojemu. Redefiniują pojęcie luksusowego retailu, stawiając na nowe doświadczenie, nie tylko produkt. PRM świętuje rocznicę otwarcia swojego pierwszego Concept Store - miejsca, w którym streetwear, high fashion i kultura naturalnie się uzupełniają.
PRM świętuje rocznicę pierwszego Concept Store w Warszawie
fot. materiały prasowe

PRM od samego początku działa na przecięciu mody high-end i współczesnej kultury, redefiniując pojęcie "luxury retail". Najlepsze streetwearowe perełki z europejskich ulic są właśnie u nich, nic więc dziwnego, że w zaledwie rok Concept Store zyskał nowych, lojalnych odbiorców. Marka świętuje jego pierwszą rocznicę otwarcia. Miejsca, które od startu przyciąga fanów luksusowych marek, sneakerheadów i wszystkich, którzy szukają mody z wyrazem. Dziś działa już na 12 europejskich rynkach i coraz mocniej zaznacza swoją obecność w segmencie premium.

Concept Store PRM
Concept Store PRMfot. materiały prasowe

Nie tylko sklep, a doświadczenie

Flagowy sklep PRM w warszawskiej Fabryce Norblina to coś więcej niż butik. To przemyślana przestrzeń pełna designu, muzyki i selektywnego portfolio marek. Miejsce, które oferuje zakupy z personalnym stylistą w dedykowanej strefie, tworzy nową jakość doświadczenia i wychodzi daleko poza utarte ramy segmentu premium. Co ciekawe, marka regularnie współpracuje z twórcami i instytucjami kultury. Jednym z największych projektów było partnerstwo z londyńskim Design Museum przy wystawie Sneakers Unboxed: Studio to Street. Pokazywana w Pop Culture Gallery w poznańskim Starym Browarze ekspozycja opowiadała historię sneakersów jako kulturowych symboli, znajdując swoje miejsce w ponad 100 archiwalnych modelach.

Concept Store PRM
Concept Store PRMfot. materiały prasowe

W PRM moda to przestrzeń do wyrażania siebie - właśnie ten wymiar przekłada się na zupełnie nowe doświadczenie zakupowe.

CLOTHING / SNEAKERS / CULTURE 

Pod hasłem przewodnim naszej marki PRM - CLOTHING / SNEAKERS / CULTURE - kryje się szereg wyselekcjonowanych, wartościowych realizacji, które w minionym roku ukształtowały naszą tożsamość i kierunek dalszego rozwoju. Naszą ambicją jest tworzenie najbardziej znaczących doświadczeń dla klientów, przy jednoczesnym budowaniu autentycznej, zaangażowanej społeczności wokół marki. Wierzymy, że kultura to nie tylko kontekst działania - to fundament, na którym chcemy opierać nasz biznes. nasz statement Business led by culture to świadoma decyzja o prowadzeniu marki w sposób zakorzeniony w estetyce, refleksji i dialogu - podkreśla Kaja Wrzeszcz, Dyrektor Marketingu PRM.

PRM nie pozostaje obojętne na trendy. Choć stale je śledzi, inspiruje klientów do tego, by wyrażać swój styl, a nie jedynie kopiować to, co już dobrze znane. Konsekwentnie rozwija portfolio produktowe, a klienci znajdą tu starannie wyselekcjonowaną ofertę marek z segmentu high-fashion, uzupełnioną o limitowane kolekcje, ekskluzywne dropy sneakersów oraz unikatowe obiekty kolekcjonerskie, które trudno znaleźć gdziekolwiek indziej. 

Concept Store PRM
Concept Store PRMfot. materiały prasowe
Concept Store PRM
Concept Store PRMfot. materiały prasowe

Rick Owens, MM6 Maison Margiela czy limitowane dropy znanych marek

W ciągu ostatniego roku PRM zebrało w swoim portfolio niemal 100 marek z segmentu premium. W sprzedażowych hitach znalazły się m.in takie pozycje, jak Rick Owens, MM6 Maison Margiela, Maison Mihara Yasuhiro czy Drôle de Monsieur. Ale są też unikalne dropy adidas Originals i New Balance oraz klasyki Carhartt WIP czy Birkenstock.

Poszukujemy nie tylko najbardziej intrygujących kolaboracji produktowych, jak adidas x Wales Bonner, Converse x Isabel Marant czy Vetements x New Rock czy marek, które mają potencjał i mogą z nami po raz pierwszy zaistnieć w naszym regionie, ale także angażujących inicjatyw z artystami, instytucjami i twórcami, które stanowią wartość intelektualną i emocjonalną - zarówno dla nas, jak i naszej społeczności - podkreśla Kamil Bajołek, Dyrektor Marki PRM

Concept Store PRM
Concept Store PRMfot. materiały prasowe

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

  • Link został skopiowany
Więcej o: