• Link został skopiowany

50 lat, 50 ikon. Zara świętuje jubileusz kolekcją i kampanią inspirowanymi hiszpańskim dziedzictwem

Z okazji 50. lecia istnienia, Zara powraca do swoich korzeni. Pierwszy butik marki, otwarty przy Juan Flórez w A Coruni, staje się miejscem celebracji jej dziedzictwa, stylu i historii. Jubileuszowi towarzyszy wyjątkowa kampania z udziałem 50 ikon mody oraz nowa kolekcja, czyli hołd dla przeszłości i zapowiedź kolejnego rozdziału.
Zara świętuje 50. lecie powstania
fot. materiały prasowe

Zara świętuje 50-lecie. Powrót na Juan Flórez

9 maja 2025 roku mija dokładnie pół wieku od otwarcia pierwszego sklepu Zara. To właśnie przy ulicy Juan Flórez w A Coruñi w Hiszpanii rozpoczęła się historia brandu, który dziś obecny jest na 98 rynkach na całym świecie. Jubileuszowe obchody powracają do miejsca, od którego wszystko się zaczęło - z okazji 50. rocznicy, butik Zary został na nowo zaaranżowany, by stać się przestrzenią celebrującą dziedzictwo marki. Ważną rolę odgrywają tu charakterystyczne dla lokalnej architektury „galerías", a także specjalna ekspozycja z limitowaną edycją odzieży. Na gości czeka również kawiarnia i butikowy salon, który zapełniony jest kolekcją magazynów dokumentujących pięć dekad istnienia marki. To nie tylko miejsce wspomnień, ale symbol ciągłości i lokalnego dziedzictwa. Hołd dla przeszłości, ale również miejsce na nowe początki.

Sklep Zara przy Juan Flórez
Sklep Zara przy Juan Flórez fot. materiały prasowe
Sklep Zara przy Juan Flórez
Sklep Zara przy Juan Flórez fot. materiały prasowe

50 lat, 50 ikon

Z okazji jubileuszu, Zara stworzyła filmową kampanię autorstwa Stevena Meisela. Ten spektakularny projekt celebruje 50 lat istnienia marki, gromadząc przed obiektywem pięćdziesiąt najważniejszych modelek świata, takich jak jak Adriana Lima, Eva Herzigova, Imaan Hammam, Irina Shayk, Paulina Porizkova czy Carla Bruni. 

Kreatywność leży w sercu marki Zara. To cecha, która nas definiuje - mówi Marta Ortega Pérez. Ten wspaniały film autorstwa Stevena Meisela jest wyrazem kreatywnej wolności i magii, którą zawsze chcemy tworzyć. Występują w nim czołowe modelki - podziwiane nie tylko za ich piękno, ale także za osobowość, indywidualizm i siłę. Ta kampania jest świadectwem wszystkiego, co zespoły Zara stworzyły przez ostatnie pięć dekad, uczczeniem ich entuzjazmu, talentu i bezgranicznej kreatywności.

 

Kolekcja jubileuszowa Zara. Klasyka, która inspiruje

Nowa kolekcja to ukłon w stronę klasyki i wieloletniego dziedzictwa Zary - ponadczasowa, kobieca i osadzona w estetyce, która od lat definiuje jej styl. Znajdziemy tu dwa kluczowe kolory - aksamitną biel i głęboką, klasyczną czerń, z których wyłaniają się zmysłowe, wyrafinowane sylwetki. Wśród nich: satynowe sukienki, spodnie z szeroką nogawką, lejące bluzki z delikatnymi wiązaniami czy opływowe fasony z odkrytymi plecami. Kolekcję dopełniają półtransparentne, zmysłowe materiały, które podkreślają sylwetkę, obszerne trencze, katany z rzemykiem, a także elementy biznesowego casualu - jak koszule i asymetryczne sukienki idealne do biura.

Nowa kolekcja Zara
Nowa kolekcja Zara fot. materiały prasowe
Nowa kolekcja Zara
Nowa kolekcja Zara fot. materiały prasowe
Więcej o: