Melismee to marka, która łączy sztokholmską nonszalancję z polskim zamiłowaniem do jakościowego rzemiosła. Założona przez Kamilę Sankowski, Polkę która mieszka w Sztokholmie od kilkunastu lat i z zamiłowaniem ogląda z jaką lekkością rodowite Szwedki mieszają wzory, kolory i formy, jednocześnie podkreślając swój osobisty styl i charakter. W Melismee ubrania są pełne romantyzmu i kobiecości, a wszystko to podkreślone wykorzystaniem tylko naturalnych materiałów na czele z jedwabiem i kaszmirem. Dla Kamili, która sama projektuje kolekcję najważniejsza jest wysoka jakość i starannie dobrane materiały, których szuka na całym świecie, a idealny kaszmir udało jej się znaleźć aż w Peru.
W nowej kampanii AW 24/25 wchodzimy w chłodniejszy klimat. Prym wiedzie kolekcja swetrów o różnych krojach w odcieniach latte, głębokiej czekolady lub delikatnej śmietanki. Do tego totalna nowość - dwa garnitury w wersji granatowej z jedwabiu oraz szarej z wełny, których nie powstydziła się w swojej szafie żadna skandynawska fashionistka. Idealnie skrojone, z poduszkami na ramionach w stylu lat 80., które dodają charakteru całej stylizacji. Wszystkie najpiękniejsze elementy jesienno-zimowej garderoby udało dopiąć się już flagowymi produktami z jedwabiu. Sukienki, topy i spodnie w marzycielskie kwiatowe wzory lub monochromatyczne kolory dla szwedzkich minimalistek. Kolekcja jest idealna na całą jesień i zimę, zaczynając od nudnych dni w pracy a kończąc na Świętach, Sylwestrze i wszystkich zimowych imprezach, które każda z nas ma nasilenie w ostatnich miesiącach roku.
Z okazji swojego 35-lecia OCHNIK przygotował specjalną, limitowaną kolekcję jubileuszową, która właśnie trafiła do sprzedaży. Została stworzona z myślą o celebrowaniu wyjątkowych momentów i świętowaniu pięknych chwil, dzięki czemu idealnie wpisuje się w atmosferę uroczystych okazji.
Jubileuszowe modele, stworzone w duchu power dressing, emanują elegancją, energią i siłą, stanowiąc doskonały wybór dla osób, które poprzez strój chcą wzmocnić i wyrazić pewność siebie. Motywem przewodnim kolekcji jest czerwień – kolor przywodzący na myśl odwagę i niezależność, który pojawia się zarówno w damskich, jak i męskich projektach. Jednym z kluczowych elementów damskiej linii jest czerwony, welurowy garnitur – symbol pewności siebie i determinacji. Klasyczna biała koszula z ozdobnymi kamieniami to z kolei wyraz subtelnej elegancji i profesjonalizmu, a czerwona skórzana spódnica i kurtka będą idealnym wyborem na wieczorne wyjścia i świetnie odnajdą się w blasku fleszy. W damskiej kolekcji znalazły się także eleganckie skórzane spodnie i czerwone szpilki, które pięknie podkreślą sylwetkę i dodadzą odwagi każdej kobiecie.
Męska część kolekcji to połączenie klasycznej elegancji z nowoczesnymi akcentami. Modele w uniwersalnej czerni wzbogacone o czerwone wnętrza symbolizują odwagę i indywidualność. Skórzana kurtka, puchówka o dłuższym fasonie, swetry, spodnie i czarna, taliowana koszula to odpowiedź na potrzeby pewnych siebie mężczyzn, którzy cenią wysoką jakość i ponadczasowy styl.
Galanteryjna część kolekcji to pikowane torebki i portfele z włoskiej skóry, długie, ultrakobiece rękawiczki oraz męska linia stylowych skórzanych toreb. Czerwień, pojawiająca się raz jako detal, innym razem jako motyw wiodący, przyciąga wzrok i nadaje produktom wyrazistego charakteru.
Idealnie skrojone, kaszmirowe płaszcze, najlepszej jakości wełniane garnitury, a także smokingowe sukienki czy skórzane akcesoria. W jesiennej odsłonie marki Vistula pod hasłem „Your Signature" królują wysokogatunkowe materiały i ponadczasowy design. W kolekcji znajdziemy przede wszystkim stonowane kolory - beże, brązy, szarości, zgaszone zielenie, a także czerń. W sekwencji biurowej pojawiają się także granaty, odcienie niebieskiego i ożywcze akcenty czerwieni.
Zgodnie z trendami w modzie męskiej, w kolekcji dominują fasony slim. Taliowane marynarki, dopasowane okrycia wierzchnie i wąskie spodnie zapewniają nowoczesny i profesjonalny wygląd, zarówno w pracy, jak i w czasie wolnym. Noszone z wysokogatunkowymi, bliskimi ciału - w sensie dosłownym - koszulami, lekkimi dzianinami czy golfami, wydobywają zalety sylwetki. W kolekcji damskiej wyraźnie podkreślono talię, wydłużono sylwetkę i poszerzono klapy. Część modeli zwraca uwagę wyżej postawionymi ramionami, modelującymi cięciami na plecach i poszerzonymi biodrami. Efektem tej gry proporcjami jest wyrafinowana estetyka, przywodząca na myśl chłodny, wystudiowany szyk przełomu lat 80. i 90. XX wieku. Kropką nad i jest w niej płaszcz z czystego kaszmiru o kroju szlafrokowym.