Black Opium Over Red - nowy zapach od Yves Saint Lurent z nutą wiśni

Esencja marki pozostała niezmieniona od czasów, gdy wymyślił ją sam Yves Saint Laurent 40 lat temu. Kolekcja ikonicznych zapachów YSL Beauty jest zainspirowana odwagą, siłą młodości i awangardą. Niezmiennie celem jest zainspirowanie kobiet do tworzenia i nadawania kształtu współczesnej rzeczywistości. Odkryjcie nowy zapach na 2024 rok.

Poznaj nową odsłonę kultowego zapachu BLACK OPIUM – BLACK OPIUM EAU DE PARFUM OVER RED.

BLACK OPIUM zawsze wiązało się z czerpaniem rozkoszy z korzystania ze swoich zmysłów. Tym razem nie jest inaczej, dlatego, aby dokładnie zapoznać się z ich nową, ekscytującą odsłoną będziesz potrzebowała wszystkich swoich zmysłów:

Słuchu: przypomnisz sobie dźwięk wlewania do filiżanki świeżej kawy z ekspresu

Dotyku: po dotknięciu doświadczysz zimna butelki stworzonej z lakierowanego szkła.

Węchu: wyczujesz zapach wanilii i białych kwiatów.

Wzroku: dostrzeżesz kolor czerwony, głęboki i żywy jak wiśnia

Kawa z nutą soczystej wiśni

Celem tworzenia nowej kompozycji, było przeniesienie esencji Black Opium do nowego uniwersum. Kultowy kwiatowy akord kawowy w tym zapachu został wzbogacony poprzez dodanie do niego soczystej wiśni

Nathalie Lorson, Marie Salamagne, Honorine Blanc, Olivier Cresp

BLACK OPIUM EAU DE PARFUM OVER RED jest głęboko nasycony dekadenckim, soczystym zapachem czerwonej wiśni. Jest to akord, który znajduje się w samym sercu zapachu. Przeważa on w całej kompozycji. Kusi swoją zmysłowością. Wiśnia wyraźnie kontrastuje z akordami czarnej kawy i białego jaśminu, z którego znane jest BLACK W nowej odsłonie BLACK OPIUM po raz pierwszy, w akordzie białych kwiatów występuje Jasmine Ourika Accord®. Został on stworzony z kwiatów uprawianych w ogrodach YSL Beauty Ourika niedaleko Marrakeszu. Wyjątkowy zapach lokalnego jaśminu został uchwycony przy użyciu najnowocześniejszej techniki, która chroni kwiat, jednocześnie wchłaniając jego lotne składniki. Poznaj bardziej subtelną, owocową wersję najbardziej zmysłowego z kwiatów

 

Wyjątkowe akordy

Woda perfumowana BLACK OPIUM OVER RED została skomponowana z najwyższej jakości składników pochodzenia naturalnego stworzonych specjalnie dla YSL Beauty. W tej gamie produktów kluczowe komponenty zapachu zostają rozłożone na czynniki pierwsze, następnie złożone od nowa przy użyciu najnowocześniejszych technik, aby wydobyć kwintesencję każdej nuty zapachowej.

W nowej odsłonie zapachu znajduje się waniliowy napar burbonowy, pozyskiwany w sposób zrównoważony z Madagaskaru. Gdy orchidea waniliowa zakwita, jest ręcznie zapylana przez 24 godziny. Rośnie ona na wyjątkowym terenie w regionie Sava. Winorośl waniliowa wydaje strąki, które są zbierane zgodnie z tradycyjnymi technikami 9 miesięcy później. Następnie są starannie parzone i suszone na słońcu przez miesiąc.

Kolejnym ważnym składnikiem nowego zapachu są liście Patchuli Heart Ladongi, które pochodzą z regionu Ladongi w Indonezji. Suszy się w cieniu, aby uwolnić ich aromat. Są gotowe do destylacji, gdy po zgnieceniu wydają trzaskający dźwięk. Pierwszą ekstrakcję uzyskuje się na miejscu poprzez destylację z parą wodną. Olejek eteryczny jest następnie frakcjonowany , co uwydatnia szlachetny charakter produktu. Cenny ekstrakt stworzony dla YSL Beauty ujawnia intensywnie zmysłową, drzewno korzenną ambrę z zaostrzonymi tonami mchu i runa leśnego.

 

Red is the new black?

Czerwony to nowy czarny! Kultowa butelka nabrała nowego odcienia. Ikoniczny flakon zmienił kolor na czerń przełamaną głęboką czerwienią. Jego sylwetka nadal jest całkowicie czarna, za to okrągłe, szklane okienko jest pokryte lakierowaną czerwienią. Dzięki temu idealnie pasuje do nowej, wiśniowej nuty BLACK OPIUM EAU DE PARFUM OVER RED.

Ambasadorka BLACK OPIUM -  Zoë Kravitz

Ambasadorką zapachu Yves Saint Laurent jest Zoë Kravitz - aktorka, modelka i piosenkarka, a także córka znanego muzyka Lenniego Kravitza. Poniżej możecie obejrzeć efekt jej współpracy z popularną marką -  reklamę nowych perfum Black Opium Over Red. Jest hipnotyzująca i odziaływujaca na zmysły! 

 
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.