Obecność na pokazie mody ulubionej marki to wielkie marzenie niejednej fashionistki. Mogłoby się wydawać, że tego typu wydarzenia zarezerwowane są wyłącznie dla influencerek i wielkich gwiazd. Okazuje się jednak, że w pierwszym rzędzie może zasiąść każda z nas. Jakiś czas temu, jeden z największych gigantów modowych, czyli marka SHEIN, zaprezentował swoją najnowszą kolekcję. Event odbył się online i dołączyć do niego mogła każda zainteresowana osoba. Dla tych, którzy wciąż nie widzieli pokazu SHEIN, przygotowaliśmy małą recenzję. Co proponują projektanci marki na najbliższy sezon?
Sezon jesienno-zimowy 2023/24 zapowiada się niezwykle ciekawie. Zadowolone będą fanki klasyki, zwłaszcza nawiązującej do minimalizmu i mody skandynawskiej. Wciąż nosimy – nie tylko do biura – oversize’owe marynarki, szerokie spodnie, kamizelki i dobrze skrojone koszule. Klasyczne propozycje warto podkręcić jednak ciekawym printem. Tutaj warto przyjrzeć się zwłaszcza ponadczasowym paskom (zarówno pionowymi, jak i poziomowym) oraz motywom kwiatowym i geometrycznym. Wiele propozycji SHEIN nawiązuje także do estetyki iconic chic. To wyrafinowana nowoczesna elegancja, która wyróżnia się ciekawym akcentem, np. oryginalnym materiałem. W tym sezonie szczególnie warto zwrócić uwagę na ekologiczną skórę i błyszczący lateks. W takim wydaniu nawet klasyczna sukienka za kolano prezentuje się zupełnie inaczej.
Innym silnym trendem tego sezonu będzie boho. Na ten powrót czekało wiele fanek kwiecistych sukienek i zamszowych kowbojek. Tutaj jednak SHEIN idzie o krok dalej i nie ogranicza się wyłącznie do dobrze znanych setów. Ciekawą propozycją są spodnie dzwony, które nawiązują do lat 70. Unikalności dodaje im transparentny materiał oraz koronka i falbany. To zresztą jeden z najmocniejszych akcentów najnowszej kolekcji SHEIN. Falbany znajdziemy więc nie tylko na spodniach i sukienkach, ale także bluzkach i koszulach, zwłaszcza tych odsłaniających pępek. Analizując trend boho, nie sposób nie wspomnieć o trendach obuwniczych. Tutaj prym będą wiodły zwłaszcza masywne botki. W tym sezonie wybieramy modele na wysokim klockowatym obcasie oraz sporej platformie. Czerń dalej jest w trendach, jednak warto zaszaleć i tej jesieni postawić na mocny, najlepiej metaliczny, kolor. Botki w kolorze złota i srebra to prawdziwy hit tego sezonu.
Pokaz mody SHEIN pokazał, że na razie nie rozstaniemy się także z trendem Y2K, który od kilku sezonów dominuje w kolekcjach najważniejszych marek. Jeżeli więc wciąż nie macie w szafie propozycji nawiązujących do wczesnych lat 2000, koniecznie zajrzyjcie na SHEIN i poszukajcie inspiracji. Satynowe sukienki na ramiączkach, plisowane spódniczki mini i kamizelki swetrowe będą dobrą bazą do wielu stylizacji. Z kolei w przypadku dodatków bezapelacyjnie rządzi torebka bagietka. Poruszając się po estetyce lat 2000, nie należy zapominać także o preppy style, który nawiązuje do szkolnych mundurków. Spokojne mogą być także fanki streetwearu, który podobnie jak Y2K, jest bardzo mocnym elementem najnowszej kolekcji SHEIN. Jesień i zima upłyną nam pod znakiem oversize’owych kurtek puchowych, luźnych crop topów i spodni dresowych, zwłaszcza typu cargo.
SHEIN skupia się jednak nie tylko na trendach modowych. Marka od dłuższego już czasu stara się bazować na inkluzywności. Ubrania są więc nie tylko dostępne cenowo, ale także i rozmiarowo. Większość modeli wyprodukowana jest w szerokiej rozmiarówce od XS do XL. Co więcej, wybrane produkty dostępne są w opcji QuickShip. Oznacza to, że dotrą do konsumenta w przeciągu 4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Dzięki nowej opcji dostawy czas ten skrócony został o połowę.
W aktualnej kolekcji pojawiła się także specjalna linia ubrań plus size, w której znaleźć można najgorętsze trendy tego sezonu. Modelki plus size błyszczały także podczas pokazu marki SHEIN. To jasny komunikat i manifest, że każda z nas zasługuje na piękne ubrania. Dobrze podsumowuje to nie tylko pokaz SHEIN Live: Front Row, ale i cała filozofia marki.
Materiał promocyjny marki SHEIN.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!